Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018

Είδα κι έπαθα κυρά μου

(Πω πω κάτι μάτια)

Σύνθεση:Στέλιος Χρυσίνης
Στίχοι:Χρήστος Κολοκοτρώνης - Σταύρος Παντελίδης
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης - Ρένα Στάμου
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1953

Στίχοι

Είδα κι έπαθα κυρά μου
να σε φέρω στα νερά μου,
με λαχτάρες και ξενύχτια
και με χίλια καρδιοχτύπια.

Πω πω κάτι μάτια
μ' έκαναν κομμάτια.
Πω πω ένα στόμα
φίλα με ακόμα
μες στο στόμα.

Τέτοια γούστα, τέτοια γλύκα
αχ σε άλλη δεν τα βρήκα,
να χορεύει και να πίνει
και τη φλόγα μου να σβήνει.

Πω πω κάτι μάτια
μ' έκαναν κομμάτια.
Πω πω ένα στόμα
φίλα με ακόμα
μες στο στόμα.

Τώρα που 'σαι πια κοντά μου
μες στα χέρια τα δικά μου
μια χρυσή ζωή θα ζήσεις
και όπως θες θα τη γλεντήσεις.

Πω πω κάτι μάτια
μ' έκαναν κομμάτια.
Πω πω ένα στόμα
φίλα με ακόμα
μες στο στόμα.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Σε ορισμένες επανεκτελέσεις το τραγούδι είναι με τίτλο «Πω πω κάτι μάτια».

Η Καίτη Γκρέυ δεν λέει το τελευταίο ρεφρέν, ενώ η Σακελλαρίου και η Γλυκερία δεν λένε ούτε το τελευταίο κουπλέ.

Η Σωτηρία Μπέλλου στο τελευταίο κουπλέ λέει "μια ζωή χρυσή θα ζούμε / κι όπως θες θα τηνε γλεντούμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου