Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2017

ΠΑΝΤΑ ΛΑΪΚΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Γιάννης Ντουνιάς
Κυκλοφορία:Δεκ 2007
Ετικέτα:General Music GM 5498 (CD)
Εγγραφές

01. Το θολωμένο μου μυαλό

(Άκ. Πάνου)

02. Πάρε τα χνάρια μου

(Θόδ. Δερβενιώτης/Κ. Βίρβος)

03. Αν είν' η αγάπη έγκλημα

(Απ. Καλδάρας/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

04. Ας παν στην ευχή τα παλιά

(Απ. Καλδάρας)

05. Βοριάς είν' η αγάπη σου

(Γ. Ζαμπέτας/Δ. Χριστοδούλου)

06. Την έδιωξα κι όμως την αγαπώ

(Μαν. Χιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

07. Δυο πόρτες έχει η ζωή

(Στ. Καζαντζίδης/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

08. Με κλάμα και με πόνο

(Μπ. Μπακάλης)

09. Στα βράχια της Πειραϊκής

(Νάκ. Πετρίδης/Πυθαγόρας)

10. Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα

(Χρ. Κολοκοτρώνης/Μέλπω Κολοκοτρώνη)

11. Ζιγκουάλα

(Στ. Καζαντζίδης/Ν. Μουρκάκος)

12. Γυρίζω απ' τη νύχτα

(Χρ. Νικολόπουλος/Πυθαγόρας)

13. Η καρδιά μου ας όψεται

(Χρ. Νικολόπουλος/Πυθαγόρας)

14. Ένας μάγκας στο Βοτανικό

(Σπ. Περιστέρης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

15. Αυτή η νύχτα μένει

(Στ. Καζαντζίδης)

16. Είδα κι έπαθα κυρά μου

(Στ. Χρυσίνης/Χρ. Κολοκοτρώνης & Σταύρ. Παντελίδης)

17. Μαντουμπάλα

(Θόδ. Δερβενιώτης/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

18. 1. Δεν σου έλειπε τίποτα

(Β. Βασιλειάδης/Κ. Βίρβος)

2. Τα ρούχα μου θα σκίσω

(Β. Βασιλειάδης/Κ. Βίρβος)

19. Απόκληρος της κοινωνίας

(Στ. Καζαντζίδης/Κ. Βίρβος)

20. Έξω ντέρτια και καημοί

(Στ. Καζαντζίδης)

Πηγή: Sprinter
Πληροφορίες

Επανεκδόθηκε και με την ετικέτα της Vergina (VER-377). Δε γνωρίζω χρονολογία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου