Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018

Η καρδιά μου ας όψεται

(Δακρυσμένη ζητάς)

Σύνθεση:Χρήστος Νικολόπουλος
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης
Δίσκος:ΓΥΡΙΣΜΟΣ
Κυκλοφορία:1972

Στίχοι

Δακρυσμένη ζητάς την αγάπη μου
και ξεχνάς ένα λάθος σου μεγάλο.
Ένα βράδυ εσύ με το δάκρυ μου
είχες χτίσει φωλιά με έναν άλλον.
Σε λυπάμαι αλλά είσαι κίνδυνος,
σ' αγαπάω αλλά αμφιβάλλω.

Η καρδιά μου ας όψεται
που σ' αγαπάει ακόμα
όμως, πώς να κοιμηθώ
σε λερωμένο στρώμα;

Πώς να σφίξω, ξανά, μες στα χέρια μου
το κορμί σου το αγαπημένο;
Πως το χάιδευε άλλος θα σκέπτομαι,
όταν έριχνα δάκρυ χαμένο.
Σαν να πιάνω φωτιά θα μου φαίνεται
και θα καίγομαι και θα πεθαίνω.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Ταυτόχρονα κυκλοφόρησε και σε δίσκο 45στρ.

Στην επανεκτέλεση του Μπάση το τραγούδι είναι με τίτλο «Δακρυσμένη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου