Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΣΤΕΛΙΟ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Ρένα Βιολάντη
Κυκλοφορία:1983
Ετικέτα:Intersound SIN 3064 (LP)
Εγγραφές

01. Θέμα [ορχ]

02. Έξω ντέρτια και καημοί

(Στ. Καζαντζίδης)

03. Μανώλια

(Στ. Καζαντζίδης/Κ. Βίρβος)

04. Αν δεν γίνεις δική μου

(Στ. Καζαντζίδης)

05. Τα κάστρα του Γεντικουλέ

(Γ. Μητσάκης)

06. Βαρέθηκα τα ξένα

(Στ. Καζαντζίδης & Μπ. Δαλιάνης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

07. Την έδιωξα κι όμως την αγαπώ

(Μαν. Χιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

08. Φαράχ

(Γ. Κόρος & Βαγγ. Σκουρτανιώτης/Ηλ. Κυριακόπουλος)

09. Προσευχή

(Σπ. Ζαγοραίος/Δ. Γκούτης)

10. Κι αν γελάω είναι ψέμα

(Στ. Καζαντζίδης/Ευ. Ατραΐδης)

11. Καρδιά πληγωμένη

(Γ. Λαύκας)

12. Ό,τι αγαπάω εγώ πεθαίνει

(Απ. Καλδάρας/Γ. Σαμολαδάς)

13. Το 'ξερα πως θα μου φύγεις

(Β. Τσιτσάνης)

14. Η καρδιά μου ας όψεται

(Χρ. Νικολόπουλος/Πυθαγόρας)

15. Μου 'βαλες μεγάλο πόνο

(Στ. Καζαντζίδης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου