Τρίτη 26 Ιουνίου 2018

Καρδιά πληγωμένη

Σύνθεση:Γιώργος Λαύκας
Στίχοι:Γιώργος Λαύκας
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης - Μαρινέλλα
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1961

Στίχοι

Καρδιά πληγωμένη
τίποτα πια δε σου μένει,
μια λέξη δε λες,
μόνο σιγοκλαίς
απελπισμένη.

Σκορπάνε σαν πουλιά
μέσ' απ' την καρδιά
χίλιες ελπίδες
φτωχή μου καρδιά
μέσα στη ζωή
χαρά δεν είδες.

Δεν εγέλασα ποτέ
μες στην ψεύτρα ζωή.
Πληγωμένη μου καρδιά
πες μου εσύ το γιατί.

Καρδιά πληγωμένη
τίποτα πια δε σου μένει,
μια λέξη δε λες,
μόνο σιγοκλαίς
απελπισμένη.

Καρδιά πληγωμένη
μες στον πόνο βυθισμένη
μια λέξη δε λες
για μια αγάπη κλαις
που είναι χαμένη.

Σκορπάνε σαν πουλιά
μέσ' απ' την καρδιά
χίλιες ελπίδες
φτωχή μου καρδιά
μέσα στη ζωή
χαρά δεν είδες.

Δεν εγέλασα ποτέ
μες στην ψεύτρα ζωή.
Πληγωμένη μου καρδιά
πες μου εσύ το γιατί.

Καρδιά πληγωμένη
μες στον πόνο βυθισμένη
μια λέξη δε λες
για μια αγάπη κλαις
που είναι χαμένη.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Μερικοί λένε ότι είναι πρωτότυπη σύνθεση. Ωστόσο δεν παύει να θυμίζει σε πολλά σημεία τόσο στη μελωδία, όσο και στο στίχο την επιτυχία του Στράτου Διονυσίου «Δε με πόνεσε κανείς», η οποία με τη σειρά της έχει δανιστεί τη μελωδία από το ινδικό Duniya Men Hum Aaye Hain (Αφού ήρθαμε σ' αυτόν τον κόσμο, πρέπει να ζήσουμε), των Ali Naushad/Shakeel Badayuni, που ακούστηκε στην ταινία Mother India (1957), με την φωνή της Lata Mangeshkar.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου