Τρίτη 5 Απριλίου 2016

T' AIDONIA

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Διάφοροι
Κυκλοφορία:1963
Ετικέτα:A. H. Records LP-3 Αμερικής (LP)
Εγγραφές

01. 1. Γιατί γλυκιά μου κλαις

Λάκ. Χαλκιάς (Απ. Καλδάρας)

2. Μου 'πες μακριά θα πας

Λάκ. Χαλκιάς (αγνώστων)

02. 1. Σ' αγάπησα στον πόνο μου επάνω

Λάκ. Χαλκιάς (Β. Τσιτσάνης)

2. Πες μου τι έχεις κούκλα μου

Λάκ. Χαλκιάς (αγνώστων)

03. Ποια σου πήρε το μυαλό

Ρία Γιάννα (Γ. Κόρος/Π. Ιγγλέσης)

04. 1. Ποτέ μου δεν απόμεινα

Πάν. Αλετράς (αγνώστων)

2. Κόρη που πας στον ποταμό

Πάν. Αλετράς (παραδοσιακό)

05. Δείξε μου λίγη αγάπη

Σούλα Κυπραίου (Στ. Χρυσίνης)

06. Με δέρνουν χίλιοι πόνοι

Λάκ. Χαλκιάς (Απ. Καλδάρας/Ν. Μουρκάκος)

07. Πληροφορίες κακές

Λάκ. Χαλκιάς (Μπ. Μπακάλης)

08. Το 'πες και το 'κανες

Σούλα Κυπραίου (Στ. Μακρυδάκης/Δ. Γκούτης)

09. Καρδιά πληγωμένη

Λάκ. Χαλκιάς (Γ. Λαύκας)

10. Ποιος σου 'πε κούκλα μου

Λάκ. Χαλκιάς (Απ. Καλδάρας)

11. Τσιφτετέλι [ορχ]

12. Ταξίμ ραστ [ορχ]

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

02.1. Μείνε αγάπη μου κοντά μου
10. Ποιος σου 'πε δε σ' αγαπώ

Συντελεστές κατά τον δίσκο

Αναφέρονται μόνο οι ερμηνευτές. Οι συνθέτες και οι στιχουργοί ανακτήθηκαν από διάφορες πηγές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου