Σάββατο 16 Μαρτίου 2019

Πληροφορίες κακές

Σύνθεση:Μπάμπης Μπακάλης
Στίχοι:Μπάμπης Μπακάλης
Ερμηνεία:Πέτρος Αναγνωστάκης - Νίτσα Αντωνάτου
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1962

Στίχοι

Πληροφορίες κακές
πήρες για μένα πολλές
και πληγώσανε την καρδιά σου,
αγάπη μου, και κλαις.

Λένε πως είμαι χαμένο κορμί
κι ότι κοντά μου θα κλάψεις πολύ
και θα περάσεις μαζί μου
μαύρη ζωή.

Όλοι με βλέπουνε σαν τον εχθρό,
γιατί μ' αγάπησες και σ' αγαπώ
και γυρεύουνε να μ' αφήσεις,
βαριά να πληγωθώ.

Μην τον πιστεύεις εσύ
τον κόσμο που μας μισεί,
όλοι θέλουνε το κακό μας
αγάπη μου χρυσή.

Ρίχνει φαρμάκι ο κόσμος πικρό
και δεν χρωστάει να κάνει καλό
όμως στο τέλος θα δούνε
ποιος είμαι εγώ.

Όλοι με βλέπουνε σαν τον εχθρό,
γιατί μ' αγάπησες και σ' αγαπώ
και γυρεύουνε να μ' αφήσεις
βαριά να πληγωθώ.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου