Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018

Αυτή η νύχτα μένει

Σύνθεση:Στέλιος Καζαντζίδης
Στίχοι:Στέλιος Καζαντζίδης
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1959

Στίχοι

Αυτή η νύχτα μένει
που θα 'μαστε μαζί
θα φύγεις μακριά μου
πριν έρθει το πρωί.
Αυτή η νύχτα μένει.

Αγάπη μου σε χάνω, έτσι ήτανε γραμμένο
μα όσο ζω στον κόσμο εσένα θα προσμένω.
Αγάπη μου θα φύγεις, έτσι ήτανε γραμμένο
μα όσο ζω στον κόσμο εσένα θα προσμένω.

Αυτή η νύχτα μένει
που θα 'μαστε μαζί
θα φύγεις μακριά μου
πριν έρθει το πρωί.
Αυτή η νύχτα μένει.

Αγάπη μου μεγάλη
μονάχος πώς θα ζήσω;
Στη αγκαλιά σου μέσα
γύρνα κι ας ξεψυχήσω.
Αγάπη μου μεγάλη.

Αγάπη μου σε χάνω έτσι ήτανε γραμμένο
μα όσο ζω στον κόσμο εσένα θα προσμένω.
Αγάπη μου θα φύγεις έτσι ήτανε γραμμένο
μα όσο ζω στον κόσμο εσένα θα προσμένω.

Αυτή η νύχτα μένει
που θα 'μαστε μαζί
θα φύγεις μακριά μου
πριν έρθει το πρωί.
Αυτή η νύχτα μένει...

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Διασκευή του ινδικού Ulfat ka saaz chhedo (Συνθέστε τραγούδι της αγάπης) των Shankar - Jaikishan/Hasrat Jaipuri, που ερμήνευσε η Lata Mangeshkar στην ταινία «Aurat» του 1953. Οι ελληνικοί στίχοι έχουν "χρεωθεί" στον Καζαντζίδη αλλά δεν αποκλείεται να είναι δουλειά της Παπαγιαννοπούλου που εκείνη την εποχή έγραψε στίχους πάνω σε έτοιμη μουσική κι άλλων τραγουδιών (Μαντουμπάλα, Είσαι η ζωή μου κ.λπ.), αλλά πολλές φορές υπόγραφε παραίτηση από τα πνευματικά δικαιώματα, για να πληρώνεται σε μετρητά.

Η επανεκτέλεση του Περπινιάδη κυκλοφόρησε ταυτόχρονα και σε δίσκο 45στρ.

Σε δίσκο 45στρ κυκλοφόρησε και η επανεκτέλεση της Γιαννακάκη, ένα χρόνο μετά τον μεγάλο της δίσκο.

Και μια απορία, που δεν έχω καταφέρει να λύσω ακόμα: Γιατί όλοι λένε "στην αγκαλιά σου μέσα / γύρνα κι ας ξεψυχήσω"; Δε θα 'πρεπε να λένε "στην αγκαλιά μου μέσα";

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου