Σάββατο 2 Απριλίου 2016

ΣΗΚΩ ΧΟΡΕΨΕ ΚΟΥΚΛΙ ΜΟΥ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Λεωνίδας Βελής
Κυκλοφορία:Σεπ 2002
Ετικέτα:Legend 5166 (CD)
Εγγραφές

01. Εγώ ο ξένος

(Τάκ. Μουσαφίρης)

02. Γύρισε κοντά μου

(Βαγγ. Περπινιάδης)

03. Φαρμακωμένα χείλη

(Β. Τσιτσάνης)

04. Είμαι του βοριά ο γιος

(Παν. Στεργίου/Γ. Λεκάκης)

05. Ο ταξιτζής

(Τάκ. Μουσαφίρης/Β. Παπαδόπουλος)

06. Ανοίχτε τα τρελάδικα

(Τάκ. Σούκας/Β. Παπαδόπουλος)

07. Εσύ μιλάς στην καρδιά μου

(Τάκ. Σούκας)

08. Μη μου μιλάτε

(Β. Βασιλειάδης/Πάν. Γαβαλάς)

09. Αυτή η νύχτα μένει

(Στ. Καζαντζίδης)

10. Μπορεί να έφυγες

(Β. Βασιλειάδης/Πάν. Γαβαλάς)

11. Είσαι εγωίστρια

(Τάκ. Σούκας/ Ηρ. Παπασιδέρης)

12. Γλυκέ μου τύραννε

(Γ. Κυριαζής/Γιάν. Γαβαλάς)

13. Ο λαός τραγούδι θέλει

(Τάκ. Σούκας/Γ. Βρούβας)

14. Είσαι η ζωή μου

(Θόδ. Δερβενιώτης/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

15. Σήκω χόρεψε κουκλί μου

(Στ. Καζαντζίδης)

16. Άσε με πια

(Κ. Σταματάκης/Πάν. Γαβαλάς)

17. Αποκοιμήθηκα

(Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

18. Πού να είσαι τέτοια ώρα

(Στέφ. Κυπριώτης/Ηλ. Φιλίππου)

19. Θέλεις να πεθάνω

(Βαγγ. Περπινιάδης)

20. Ζηλεύω

(Τάκ. Μπουγάς/Πάν. Φαλάρας)

21. Τυπική διαδικασία

(Φοίβος)

22. Όσο αξίζεις εσύ

(Απ. Καλδάρας)

23. Μείνε αγάπη μου κοντά μου

(Β. Τσιτσάνης)

24. Φεύγοντας

(Κυρ. Παπαδόπουλος/Ηλ. Φιλίππου)

25. Νύχτα ξελογιάστρα

(Στρ. Καστερόπουλος)

26. Έχει εμπόδια η ζωή

(Βαγγ. Περπινιάδης/Δ. Γκούτης)

27. Μη μου λέτε γι' αυτή

(Νάκ. Πετρίδης/Πυθαγόρας)

28. Μια δεκάρα

(Β. Βασιλειάδης/Πυθαγόρας)

29. Με ποιο δικαίωμα

(Β. Βασιλειάδης/Πυθαγόρας)

30. Περιττό να σου πω

(Β. Καρράς/Χάρ. Κωστόπουλος)

31. Πριν χαθεί το όνειρό μας

(Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

32. Ο ουρανός κι αν γκρεμιστεί

(Βαγγ. Σούκας/Σαρ. Τσιλιβερδής)

33. Ποιος μπορεί

(Τάκ. Μπουγάς/Πάν. Φαλάρας)

34. Τα παιδιά των φαναριών

(Κυρ. Παπαδόπουλος/Ηλ. Φιλίππου)

35. Ο διαβολάκος

(Πάν. Μιχαλόπουλος/Κούλ. Σκαρπέλης)

36. Αυτοί που μένουν κι αυτοί που φεύγουν

(Γ. Ζαμπέτας/Αλέκ. Καγιάντας)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου