Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΝΑΣ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Έλενα Γιαννακάκη
Κυκλοφορία:1977
Ετικέτα:Olympia OLYM 20033 (LP)
πληροφορίες επανέκδοσης 

Ο ΧΡΥΣΟΣ ΔΙΣΚΟΣ

Επανέκδοση:1994
Ετικέτα:Panivar PA 5617 (CD)
Εγγραφές

01. Άσε πρώτα να ξεχάσω

(Απ. Καλδάρας/Γ. Σαμολαδάς)

02. Δεν ρωτώ ποιος είσαι

(Β. Τσιτσάνης)

03. Εσένα θέλω μόνο

(Βαγγ. Σούκας/Χαράλ. Βασιλειάδης)

04. Αυτή η νύχτα μένει

(Στ. Καζαντζίδης)

05. Πού θα πας

(Β. Βασιλειάδης/Πυθαγόρας)

06. Είμαι όλη δικιά σου

(Δ. Σφακιανός)

07. Φαρμακωμένα χείλη

(Β. Τσιτσάνης)

08. Λίγο λίγο θα με συνηθίσεις

(Απ. Καλδάρας/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

09. Είσαι νινί ακόμα

(Γ. Κόρος/Νίντα Κανάκη)

10. Αναστενάζω δεν μ' ακούς

(παραδοσιακό διασκ. Δ. Βαρδουλάκης)

11. Μόνος μου περιπλανιέμαι

(Σταύρ. Κάξος/Τάκ. Βουλγαρίδης)

12. Άντρα μου παραπονιάρη

(Β. Τσιτσάνης)

13. Το φιλί δεν είναι κρίμα

(παραδοσιακό διασκ. Δ. Βαρδουλάκης)

14. Οι ναυτικοί (Ένα καράβι απ' τον Περαία)

(Γ. Μητσάκης)

15. Νταλγκαδάκι μου

(Β. Βασιλειάδης/Λούλα Παπαγιαννοπούλου)

16. Έλα Απρίλη μου

(Δ. Σφακιανός/Κατερ. Πανάγου)

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Τα 06 και 14-16 προστέθηκαν στην επανέκδοση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου