Σάββατο 30 Ιουνίου 2018

Λίγο λίγο θα με συνηθίσεις

(Μ' αφήνεις τώρα / Μείνε μαζί μου)

Σύνθεση:Απόστολος Καλδάρας
Στίχοι:Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ερμηνεία:Μιχάλης Μενιδιάτης - Σοφία Κολλητήρη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1963

Στίχοι

Μ' αφήνεις τώρα, που έμαθα κοντά σου
που ζω μονάχα για τον έρωτά σου
κι είμαι κομμάτι από την καρδιά σου.
Όχι όχι μη με παρατάς.
Όχι όχι κι ας μη μ' αγαπάς.

Μείνε μαζί μου και μη μ' αγαπήσεις
μόνο τα χάδια σου να μου χαρίσεις
και λίγο λίγο θα με συνηθίσεις.
Όχι όχι μη με παρατάς.
Όχι όχι κι ας μη μ' αγαπάς.

Τι θα γίνω μες στη ζωή
αν ξυπνήσω ένα πρωί
και κοιτάξω την αγκαλιά μου
από μέσα να λείπεις εσύ.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Διασκευή του ινδικού «Yalla yalla dil le gayi» (Έλα και κλέψε την καρδιά μου), των Shankar Jaikishan/Hasrat Jaipuri που ακούστηκε στην ταινία «Ujala» του 1959.

Στην Ελλάδα ακούστηκε με ερμηνευτή τον Νίκο Ξανθόπουλο, στην ταινία «Καρδιά μου πάψε να πονάς» του Απόστολου Τεγόπουλου (1965).

Σε μερικές από τις επανεκτελέσεις δεν αναφέρεται η Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου.

Στον μεγάλο δίσκο του Ζαγοραίου το τραγούδι είναι με τίτλο «Λίγο λίγο» και στην επανεκτέλεση της Ευδοκίας με τίτλο «Μ' αφήνεις τώρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου