Σάββατο 30 Ιουνίου 2018

Οι τριανταφυλλιές

(Οι κανναβουριές / Όταν πεθάνω / Οι γαρυφαλλιές / Βάλτε μου δυο τριανταφυλλιές)

Σύνθεση:Μιχάλης Δασκαλάκης
Στίχοι:Μιχάλης Δασκαλάκης
Ερμηνεία:Στράτος Παγιουμτζής
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1956

Στίχοι

Όταν πεθάνω θάφτε με
σε μια γωνιά μονάχο
και δίπλα το μπουζούκι μου
παρηγοριά μου να 'χω.

Κανείς δεν θέλω για να 'ρθει
καντήλι να μ' ανάψει,
ούτε και κείνη που αγαπώ
για μένανε να κλάψει.

Βάλτε μου δυο τριανταφυλλιές
τον ίσκιο τους να ρίχνουν
κι όταν φυσάει ο άνεμος
γλυκά να με δροσίζουν.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Ο τίτλος και οι στίχοι είναι από την ηχογράφηση της λογοκριμένης μορφής. Το τραγούδι ωστόσο πριν να ηχογραφηθεί, κυκλοφορούσε στα μαγαζιά με τίτλο «Οι κανναβουριές» και με το τρίτο κουπλέ να είναι:

Βάλτε μου δυο κανναβουριές
να κάνουν κανναβούρια
για να 'ρχονται οι φίλοι μου
να γίνονται μαστούρια.

Άλλες μικροαλλαγές στον στίχο: μερικοί στο πρώτο κουπλέ λένε "Όταν πεθάνω βάλτε με" και στο δεύτερο "ούτε κι αυτή που αγαπώ". Ο Ζαγοραίος επιπλέον στο τρίτο κουπλέ λέει "Βάλτε μου δυο γαρυφαλλιές".

Ο μικρός δίσκος του Ζαγοραίου λέει ότι είναι σύνθεση του Δημήτρη Γκούτη, σε στίχους του Ζαγοραίου, ίσως για τις μικροαλλαγές που έκαναν. Άλλοι πάλι λένε ότι είναι τραγούδι του Γιώργου Ροβερτάκη, που δεν ισχύει.

Ο Νικολαΐδης λέει το τραγούδι με τους πρωτότυπους στίχους και με τίτλο «Βάλτε μου δυο κανναβουριές».

Στην επανεκτέλεση του Ευσταθίου το τραγούδι έχει διασκευάσει ο Κώστας Kαρουσάκης.

Στον δίσκο του Αρβανίτη το τραγούδι έχει τίτλο «Βάλτε μου δυο γαρυφαλλιές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου