Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΣΣΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Γιώργος Ταλιούρης
Κυκλοφορία:Οκτ 1996
Ετικέτα:Melody bonus 2527 (CD)
Εγγραφές

01. Εσύ είσαι αριστοκράτισσα

(Λεον. Μπουρνέλης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

02. Στολίδι είσαι μόνη σου

(Στ. Χρυσίνης/Σπ. Κεφαλόπουλος)

03. Ο δικαστής

(Τάκ. Σούκας/Γ. Βρούβας)

04. Μες στης Πεντέλης τα βουνά

(Στρ. Παγιουμτζής/Χαράλ. Βασιλειάδης)

05. Σύρμα πάνω σύρμα κάτω

(Γ. Μητσάκης)

06. Βάλτε μου δυο κανναβουριές

(Μιχ. Δασκαλάκης)

07. Ήσουνα ξυπόλητη

(παραδοσιακό)

08. Κρυφά μου έφυγες

(Κ. Σούκας/Λάκ. Τσώλης)

09. Του γυρισμού ο δρόμος

(Κ. Σούκας/Λάκ. Τσώλης)

10. Για έναν άντρα μπεσαλή

(Τάκ. Σούκας/Τάσ. Οικονόμου)

11. Έχασα τον έρωτά μου

(Γιάν. Βασιλόπουλος/Λάκ. Τσώλης)

12. Μας βρήκε χθες το δειλινό

(Τάκ. Σούκας/Ν. Λουκάς)

13. Έχω άρρωστο μυαλό

(Τάκ. Σούκας/Τάσ. Οικονόμου)

14. Έπαψες να μ' αγαπάς

(Γ. Ταλιούρης)

15. Όλα εδώ θα μείνουνε

(Αθ. Χάρος/Γ. Γκάμαρης)

16. Φταίω και τα πληρώνω

(Γιάν. Γρηγοριάδης)

17. Το παραμύθι σου κυρά μου

(Βάκ. Γιαννούλης)

18. Μες στης Πόλης το χαμάμ

(Αν. Δελιάς)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

06. Οι τριανταφυλλιές / Όταν πεθάνω
07. Παξιμαδοκλέφτρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου