Σάββατο 26 Μαρτίου 2016

ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Δέσποινα Φιλίππου
Κυκλοφορία:Οκτ 2001
Ετικέτα:Vasipap VAS 635 (CD)
Εγγραφές

01. Λίγο λίγο θα με συνηθίσεις

(Απ. Καλδάρας/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

02. 1. Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου

(Απ. Καλδάρας)

2. Πάντα εσένα συλλογιέμαι

(Στρ. Ατταλίδης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

03. 1. Μου πέταξες τη βέρα

(Στρ. Ατταλίδης/Κ. Βίρβος)

2. Σήκω χόρεψε κουκλί μου

(Στ. Καζαντζίδης)

04. 1. Όσο με μαλώνεις

(Β. Τσιτσάνης)

2. Περιφρόνα με γλυκιά μου

(Απ. Καλδάρας/Γ. Σαμολαδάς)

05. Πήραν τα στήθια μου φωτιά

(Γιάν. Καραμπεσίνης)

06. Μόνο εσύ

(Γ. Κόρος/Λάκ. Τσώλης)

07. 1. Φύγε κι άσε με (Η χαριστική βολή)

(Πάν. Γαβαλάς/Κ. Βίρβος)

2. Το 'ξερα πως θα μου φύγεις

(Β. Τσιτσάνης)

08. Προσευχή

(Σπ. Ζαγοραίος/Δ. Γκούτης)

09. Τα μαύρα μάτια σου

(Μαν. Αγγελόπουλος/Μάρω Μπιζάνη)

10. Τα όνειρα

(Θεόδ. Ασαρτζής/Δέσπ. Φιλίππου)

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Στον δίσκο βέβαια, τα ποτ-πουρί είναι χωρισμένα σαν ξεχωριστές εγγραφές, αλλά όσο αυτοί θα επιμένουν να τα σπάνε σε κομμάτια, άλλο τόσο θα επιμένω κι εγώ να τους δείχνω ότι είναι αντιαισθητικό και λάθος!

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

02.2. Χρόνια τώρα μακριά σου λειώνω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου