Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

ΛΑΪΚΑ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Ζαχαρίας
Κυκλοφορία:1981
Ετικέτα:Venus V 1070 (LP)
Εγγραφές

01. Ο μπαρμπα-Θωμάς

(Γ. Μητσάκης)

02. Βράχο βράχο

(Μίκ. Θεοδωράκης/Δημ. Χριστοδούλου)

03. Κάνε καρδιά μου υπομονή

(Β. Τσιτσάνης)

04. Κυπριωτοπούλα

(Μπ. Μπακάλης/Γρ. Μπιθικώτσης)

05. Έχεις κορμί αράπικο

(Στ. Καζαντζίδης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

06. Μπορεί να έφυγες

(Β. Βασιλειάδης/Πάν. Γαβαλάς)

07. Το φεγγάρι

(Μίκ. Θεοδωράκης)

08. Συννεφιές

(Γ. Μητσάκης)

09. Φραγκοσυριανή

(Μάρκ. Βαμβακάρης)

10. Εγώ πληρώνω τα μάτια π' αγαπώ

(Β. Τσιτσάνης)

11. Μείνε αγάπη μου κοντά μου

(Β. Τσιτσάνης)

12. Πω πω κάτι μάτια

(Στ. Χρυσίνης/Χρ. Κολοκοτρώνης & Σταύρ. Παντελίδης)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

07. Το φεγγάρι κάνει βόλτα / Το φεγγάρι κάνει κύκλο
10. Για τα μάτια π' αγαπώ / Ξημερώνει και βραδιάζει
12. Είδα κι έπαθα κυρά μου

Συντελεστές κατά τον δίσκο

02. στχ δεν αναφέρεται
04. στχ δεν αναφέρεται
05. σνθ δεν αναφέρεται
06. στχ δεν αναφέρεται
12. σνθ/στχ Χρ. Κολοκοτρώνης
▸ Οι διορθώσεις ανακτήθηκαν την 26/3/2024 11:26, από την «Εκ περάτων δισκογραφία γραμμοφώνου» Μανιάτη, σε συνδυασμό με την «Ελληνική Δισκογραφία» Δραγουμάνου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου