Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2018

Σε λατρεύω

Σύνθεση:Μίμης Πλέσσας
Στίχοι:Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1972

Στίχοι

Σε λατρεύω, σ' αγαπώ
σ' αγαπώ σε λαχταρώ
γιατί είσαι κείνη,
που περίμενα καιρό στα όνειρά μου.
Είσαι το γέλιο μου, το δράμα κι η χαρά μου,
είσαι το πάθος, που ζητούσε η καρδιά μου.

Κι αν φύγεις
κι απ' τα μάτια μου χαθείς,
όπου και να 'σαι
θα σε λατρεύω, να το θυμάσαι.

Σε λατρεύω σαν Θεό,
σαν Θεό μου σ' αγαπώ
γιατί είσαι τ' όνειρο,
που χρόνια στην καρδιά είχα κρυμμένο.
Είσαι τ' αστέρι μου το χιλιοπικραμένο,
είσαι τ' ανίκητο της μοίρας το γραμμένο.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Συμπεριλαμβάνεται και στον δίσκο του Βοσκόπουλου «ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΓΑΠΗΣ», που κυκλοφόρησε την ίδια χρονιά.

Το τραγούδι είναι από την θεατρική παράσταση «Οι εραστές του ονείρου» του Γιάννη Δαλιανίδη, όπου το ερμήνευαν μαζί ο Βοσκόπουλος με τη Λάσκαρη (αυτή η χογράφηση κυκλοφόρησε το 2009, στη συλλογή που αναφέρεται στις επανεκτελέσεις). Το 1974, όταν ο Φίνος αποφάσισε να μεταφέρει το έργο στην οθόνη, ο Βοσκόπουλος αρνήθηκε να πρωταγωνιστήσει (είχε διαλυθεί η σχέση του με την Λάσκαρη) και τον πρωταγωνιστικό ρόλο πήρε ο Παπαμιχαήλ, που ερμήνευσε και το τραγούδι στην ταινία.

Στην ηχογράφηση από τη θεατρική παράσταση ο Βοσκόπουλος στο πρώτο κουπλέ λέει "είσαι το δάκρυ μου, το δράμα κι η χαρά μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου