Σάββατο 5 Μαρτίου 2016

ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Κώστας Καρουσάκης
Κυκλοφορία:1983
Ετικέτα:Avantage A 108 (LP)
Εγγραφές

01. Πού να γυρνάς πού να γυρνάς

(Αντ. Ρεπάνης/Ν. Γκούμας)

02. Φεγγάρι μου χλωμό

(Γιάν. Βασιλόπουλος & Ευ. Ατραΐδης/Γιάν. Γαβαλάς)

03. Μακριά μου να φύγεις

(Πάν. Γαβαλάς/Κ. Βίρβος)

04. Γλυκέ μου τύραννε

(Γ. Κυριαζής/Γιάν. Γαβαλάς)

05. Εσύ δεν είσαι άνθρωπος

(Β. Βασιλειάδης/Γιάν. Γαβαλάς)

06. 1. Ζηλεύω ζηλεύω

(Θ. Πολυκανδριώτης/Γιάν. Γαβαλάς)

2. Στην καρδιά μου ανάβει φωτιά

(Πάν. Γαβαλάς)

3. Θα φύγω και θα με ζητάς

(Γ. Κόρος/Ευ. Σκουρτανιώτης)

4. Πού θα πας πού θα πας

(Β. Βασιλειάδης/Πυθαγόρας)

07. Έτσι είναι πάντα μ' ένα αντίο

(Αντ. Ρεπάνης/Ηλ. Χάλης)

08. Δέκα φορές μπατίρισα

(Γ. Λαύκας/Ν. Δαλέζιος)

09. Μπορεί να έφυγες

(Β. Βασιλειάδης/Πάν. Γαβαλάς)

10. Όλα σού τα 'δωσα

(Ν. Καρανικόλας/Ευ. Ζολωτάκης)

11. Αδυναμία μου μεγάλη

(Μίμ. Χριστόπουλος/Σάκ. Καπίρης)

12. 1. Ο κόσμος είναι αχάριστος

(Γιάν. Γαβαλάς)

2. Ήρθες στον πόνο σου να ζευγαρώσεις

(Πάν. Γαβαλάς/Στ. Κορσαβίδης)

3. Φαρμακωμένα χείλη

(Β. Τσιτσάνης)

4. Με ποιο δικαίωμα

(Β. Βασιλειάδης/Πυθαγόρας)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

02. Πες της να έλθει
03. Την καρδιά μου πλήγωσες
12.1. Καραβοτσακισμένος
12.2. Σαν το κουρέλι το παλιό

Συντελεστές κατά τον δίσκο

02. Γιάν. Γαβαλάς/Γ. Κυριαζής
03. σνθ/στχ Ν. Δαλέζιος
04. στχ Πάν. Γαβαλάς
06.3. στχ Ευ. Στουραΐτης
06.4. στχ Πάν. Γαβαλάς
08. σνθ/στχ Γ. Λαύκας
12.1. σνθ/στχ Πάν. Γαβαλάς
12.2. στχ Αν. Κουλούρης
▸ Οι διορθώσεις ανακτήθηκαν την 1/8/2023 14:02, από την «Εκ περάτων δισκογραφία γραμμοφώνου» Μανιάτη, σε συνδυασμό με την «Ελληνική Δισκογραφία» Δραγουμάνου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου