Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2019

Καραβοτσακισμένος

(Ο κόσμος είναι αχάριστος)

Σύνθεση:Γιάννης Γαβαλάς
Στίχοι:Γιάννης Γαβαλάς
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1970

Στίχοι

Ο κόσμος είναι αχάριστος
και η ζωή μπαμπέσα
και η γυναίκα π' αγαπάς
κι αυτή δεν έχει μπέσα
κι ας ζει σαν πριγκιπέσα.

Ααχ, κι αυτή δεν έχει μπέσα
ααχ, κι ας ζει σαν πριγκιπέσα.

Κι αν τώρα μόνο το κρασί
είν' η παρηγοριά μου
μη με παραξηγήσετε
πονάει η καρδιά μου
από τη μοναξιά μου.

Ααχ, πονάει η καρδιά μου
ααχ, από τη μοναξιά μου.

Ένα ρημάδι στη ζωή
απ' όλους ξεχασμένος,
δε με λυπάται πια κανείς
ένας ταπεινωμένος,
καραβοτσακισμένος.

Ααχ, ένας ταπεινωμένος,
ααχ, καραβοτσακισμένος.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Την ίδια χρονιά συμπεριλήφθηκε και στον μεγάλο δίσκο του Πάνου Γαβαλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου