Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Δημήτρης Γεωργόπουλος
Κυκλοφορία:1990
Ετικέτα:Rotonda LPROT 08 (LP)
Εγγραφές

01. Η καρδιά μου ας όψεται

(Χρ. Νικολόπουλος/Πυθαγόρας)

02. Το 'ξερα

(Β. Τσιτσάνης)

03. Στο άδειο προσκεφάλι

(Μπ. Δαλιάνης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

04. Δεν πουλάω την καρδιά μου

(Β. Βασιλειάδης/Πάν. Γαβαλάς)

05. Δε βρήκα έναν άνθρωπο

(Στ. Καζαντζίδης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

06. Κοινωνία ένοχη

(Στ. Καζαντζίδης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

07. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα

(Στ. Ζαφειρίου/Πάν. Γαβαλάς)

08. Σήκω πάνω κάτσε κάτω

(Χρ. Νικολόπουλος/Ευ. Ατραΐδης)

09. Την έδιωξα κι όμως την αγαπώ

(Μαν. Χιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

10. Δε θέλω τη συμπόνια κανενός

(Άκ. Πάνου/Στρ. Ατταλίδης)

11. Έψαξα άδικα να βρω

(Νάκ. Πετρίδης/Στρ. Ατταλίδης)

12. Το μερτικό μου απ' τη χαρά

(Μάν. Λοΐζος/Λ. Παπαδόπουλος)

13. Τα φυλλοκάρδια

(Απ. Καλδάρας)

14. Απόψε σ' έχω στην αγκαλιά μου

(Χρ. Νικολόπουλος/Πυθαγόρας)

15. Σε μια κλωστή

(Μπ. Μπακάλης/Δ. Γκούτης)

16. Πάρε τα χνάρια μου

(Θόδ. Δερβενιώτης/Κ. Βίρβος)

17. Δε σε πιστεύω

(Β. Βασιλειάδης/Πυθαγόρας)

18. Ίσως

(Θόδ. Δερβενιώτης/Κ. Βίρβος)

19. Γύρνα

(Νάκ. Πετρίδης/Κατ. Πανάγου)

20. Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα

(Χρ. Νικολόπουλος/Λ. Παπαδόπουλος)

21. Μπορεί να έφυγες

(Β. Βασιλειάδης/Πάν. Γαβαλάς)

22. Βρέχει φωτιά στη στράτα μου

(Μίμ. Πλέσσας/Λ. Παπαδόπουλος)

23. Αϊτός αϊτό μεγάλωνε

(Αντ. Ρεπάνης/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

24. Με ποιο δικαίωμα

(Β. Βασιλειάδης/Πυθαγόρας)

25. Απόψε θα μεθύσω

(Στ. Ζαφειρίου/Σόφη Παππά)

26. Σαν την καλαμιά στον κάμπο

(Μπ. Μπακάλης/Κ. Βίρβος)

27. Μολυβιά

(Λ. Ζέρβας/Ανδρ. Σπυρόπουλος)

28. Αγριολούλουδο

(Χρ. Νικολόπουλος/Πυθαγόρας)

Φωνητικά: Ερμιόνη

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Αποσπάσματα των τραγουδιών σε μορφή non-stop.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου