Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

10 ΧΡΟΝΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

Σύνθεση:Σταύρος Κουγιουμτζής
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Γιώργος Νταλάρας
Κυκλοφορία:Οκτ 1979
Ετικέτα:Minos MSM 535/6 (2 LP)
Εγγραφές

Δίσκος 1

1-01. Κάπου νυχτώνει

(στχ Σταύρ. Κουγιουμτζής)

1-02. Πού 'ναι τα χρόνια

(στχ Άκ. Δασκαλόπουλος)

1-03. Το σακάκι μου κι αν στάζει

(στχ Άκ. Δασκαλόπουλος)

1-04. Βασανάκι βασανάκι

(στχ Σταύρ. Κουγιουμτζής)

1-05. Δίχως την καρδούλα σου

(στχ Άκ. Δασκαλόπουλος)

1-06. Ο ουρανός φεύγει βαρύς

(στχ Σταύρ. Κουγιουμτζής)

1-07. Έτσι είν' οι ανθρώποι

(στχ Σώτ. Τσώτου)

1-08. Στα ψηλά τα παραθύρια

(στχ Λ. Παπαδόπουλος)

1-09. Χελιδονάκι του Μαγιού

(στχ Σταύρ. Κουγιουμτζής)

1-10. Όλα καλά

(στχ Σταύρ. Κουγιουμτζής)

1-11. Αν δεις στον ύπνο σου ερημιά

(στχ Σταύρ. Κουγιουμτζής)

1-12. Να 'τανε το '21

(στχ Σώτ. Τσώτου)

Δίσκος 2

2-01. Το πουκάμισο το θαλασσί

(στχ Μιχ. Κορφιάτης)

2-02. Ήταν πέντε ήταν έξι

(στχ Σταύρ. Κουγιουμτζής)

2-03. Χρόνια σαν βροχή

Χάρ. Αλεξίου (στχ Μάν. Ελευθερίου)

2-04. Μ' έκοψαν με χώρισαν στα δύο

(στχ Γ. Θέμελης)

2-05. Ήσουν ωραία

Γιάν. Καλατζής (στχ Σταύρ. Κουγιουμτζής)

2-06. Μη μου θυμώνεις μάτια μου

συμμ. Πάν. Λαμπρόπουλος & Χάρ. Αλεξίου (στχ Σταύρ. Κουγιουμτζής)

2-07. Θα 'ταν 12 του Μάρτη

Χάρ. Αλεξίου (στχ Μιχ. Μπουρμπούλης)

2-08. Ήθελα να 'μουνα πουλί

Γιάν. Καλατζής & Πίτσα Παπαδοπούλου (στχ Σταύρ. Κουγιουμτζής)

2-09. Στα χρόνια της υπομονής

συμμ. Άν. Βίσση (στχ Μάν. Ελευθερίου)

2-10. Πώς να σε πάρω

Αιμ. Κουγιουμτζή (στχ Γ. Θέμελης)

2-11. Μάτια μου μάτια μου

Χάρ. Αλεξίου (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

2-12. Τώρα που θα φύγεις

(στχ Μάν. Ελευθερίου)

Πηγή: Sprinter
Πληροφορίες

Την επανέκδοση σε CD που έχω ακούσει (1994, Minos MCD 335/6), στο 1-10 έχουν κόψει την εισαγωγή, περίπου 18". Μάλλον το έκαναν για να χωρέσουν όλα τα τραγούδια του 2πλού LP και ίσως ισχύει και για άλλα τραγούδια. Δεν τα έχω ελέγξει όλα.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

1-09. Όταν ανθίζουν πασχαλιές

Συντελεστές κατά τον δίσκο

2-08. Η συμμετοχή της Πίτσας Παπαδοπούλου δεν αναφέρεται
▸ Η διόρθωση ανακτήθηκε από την ετικέτα του LP «ΟΤΑΝ ΑΝΘΙΖΟΥΝ ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου