Τρίτη 5 Απριλίου 2016

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Δημήτρης Καμπίτσης
Κυκλοφορία:Φεβ 2003
Ετικέτα:GR Music GR 012 (CD)
Εγγραφές

01. Ματσάκια πεντοχίλιαρα

(Μάρκ. Βαμβακάρης)

02. Μη μου λες πως δεν πονάω

(Κ. Σκαρβέλης)

03. Η τραγιάσκα

(Απ. Χατζηχρήστος/Χαράλ. Βασιλειάδης)

04. Ήρθ' ο χειμώνας

(Παν. Τούντας/Κ. Κοφινιώτης)

05. Τα παιδία της γειτονιάς σου

(παραδοσιακό)

06. Τα δυο σου χέρια πήρανε

(Μάρκ. Βαμβακάρης)

07. Κάτω στα Λεμονάδικα

(Βαγγ. Παπάζογλου)

08. Πέντε χρόνια δικασμένος

(Βαγγ. Παπάζογλου)

09. Νόστιμο τρελό μικρό μου

(Μάρκ. Βαμβακάρης)

10. Όμορφη Πειραιώτισσα

(Δ. Γκόγκος)

11. Εγώ δεν έχω βγάλει το σχολείο

(Μπ. Μπακάλης/Γ. Μουφλουζέλης)

12. Πριν το χάραμα μονάχος

(Γιάν. Παπαϊωάννου/Χαράλ. Βασιλειάδης)

13. Αλεξανδριανή

(αγνώστων)

14. Του Βοτανικού ο μάγκας

(Γρ. Μπιθικώτσης/Λάκ. Τσώλης)

15. Εγώ μάγκας φαινόμουνα

(Μιχ. Γεννήτσαρης)

16. Ο πασατέμπος

(Μαν. Χιώτης/Γ. Γιαννακόπουλος)

17. Το χρήμα δεν το λογαριάζω

(Μαν. Χιώτης)

18. Μαύρα μάτια μαύρα φρύδια

(Μάρκ. Βαμβακάρης)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Στο 13 δεν αναφέρω δημιουργούς, γιατί ξέρω τρία ρεμπέτικα τραγούδια μ' αυτόν τον τίτλο, αλλά δεν ξέρω ποιο απ' αυτά ερμηνεύει ο Καμπίτσης εδώ.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

02. Μη μου λες γιατί ξεχνάω / Δε σε θέλω πια
04. Η παλτουδιά
06. Βεργούλες
07. Οι λαχανάδες
08. Η φωνή του αργιλέ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου