Σάββατο 23 Απριλίου 2016

ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Γιάννης Καλατζής
Κυκλοφορία:Δεκ 1976
Ετικέτα:Minos MSM 292 (LP)
Εγγραφές

01. Μην περιμένεις

συμμ. Χορωδία (Ν. Καρβέλας/Βαρ. Τσιμπούλη)

02. Μ' έκανες ζωή και μοιάζω

συμμ. Χάρ. Αλεξίου (Ν. Καρβέλας/Βαρ. Τσιμπούλη)

03. Αν θυμηθείς πως σ' αγαπώ

συμμ. Χορωδία (Γιάν. Σπανός/Πυθαγόρας)

04. Είμαι τυχερός

συμμ. Χορωδία (Στ. Ζαφειρίου/Πυθαγόρας)

05. Τώρα πλάκα μου κάνεις

συμμ. Χάρ. Αλεξίου (Ν. Καρβέλας/Βαρ. Τσιμπούλη)

06. Τα γράμματα για σένα

(Σταύρ. Κουγιουμτζής/Μάν. Ελευθερίου)

07. Εγώ είμαι ένα μορτάκι

συμμ. Χάρ. Αλεξίου (Μάν. Λοΐζος/Λ. Παπαδόπουλος)

08. Τη ζωή μου σου έχω δώσει

(Μάν. Λοΐζος/Λ. Παπαδόπουλος)

09. Δεν κοιτάς που ξενυχτάω

συμμ. Χάρ. Αλεξίου (Σταύρ. Κουγιουμτζής/Μάν. Ελευθερίου)

10. Να δούνε ποιος σε περπατά

(Γιάν. Σπανός/Πυθαγόρας)

11. Μες στο τσαντήρι

(Γιάν. Σπανός/Πυθαγόρας)

12. Έχει καρφιά η υπομονή

(Σταύρ. Κουγιουμτζής/Μάν. Ελευθερίου)

13. Υπάρχουν και παιδιά

(Στ. Ζαφειρίου/Πυθαγόρας)

Πηγή: Προσωπικά
Πληροφορίες

Στο 12, τόσο το οπισθόφυλλο του LP, όσο και του CD (1995 - Minos 480743) έχουν λάθος τον τίτλο, ως «Έχει καρδιά η υπομονή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου