Δευτέρα 17 Ιουνίου 2019

Τώρα πλάκα μου κάνεις

Σύνθεση:Νίκος Καρβέλας
Στίχοι:Βαρβάρα Τσιμπούλη
Ερμηνεία:Γιάννης Καλατζής - Χάρις Αλεξίου
Δίσκος:ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ
Κυκλοφορία:1976

Στίχοι

Μου λες πως θέλεις να με δεις,
να με δεις, να με δεις,
κάτι σπουδαίο να μου πεις,
να μου πεις, να μου πεις,
πως τάχα εμένα αγαπάς,
αγαπάς
και μ' άλλον δε θα ξαναβγείς.

Τώρα πλάκα μου κάνεις
ή σοβαρολογείς.

Ναι, ναι, ναι,
αφού σου λέω ναι,
εγώ για σένα καίγομαι.

Μου λες πως άλλαξες πολύ
πάρα πολύ
κι έχεις γυρίσει το χαρτί,
το χαρτί, το χαρτί,
πως απ' το σπίτι δεν κουνάς
δεν κουνάς
και κάνεις αχ, για να με δεις.

Πληροφορίες

Την επόμενη χρονιά κυκλοφόρησε και σε δίσκο 45στρ.

Ο δίσκος αναφέρει μόνο τον Καλατζή, ενώ μερικοί λένε ότι τον συνοδεύει χορωδία. Αν ξεχωρίζω καλά, στα φωνητικά είναι ο Καλατζής με την Αλεξίου και ίσως να ακούγεται και ο Καρβέλας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου