Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

ΝΥΧΤΑ ΟΝΕΙΡΟΜΑΝΝΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Μαριάνθη Κεφάλα
Κυκλοφορία:1986
Ετικέτα:Vasipap LVAS 397 (LP)
Εγγραφές

01. Νύχτα ονειρομάννα

(Γ. Ζαμπέτας/Ξεν. Φιλέρης)

02. Την καρδιά μου πλήγωσες

(Ν. Δαλέζιος)

03. Αφού καρδιά μου

(Χρ. Νικολόπουλος/Ευ. Ατραΐδης & Γιάν. Βασιλόπουλος)

04. Λίγα ψίχουλα αγάπης σου γυρεύω

(Σταύρ. Τζουανάκος/Κ. Βίρβος)

05. Στιγμές

(Κ. Χατζής/Μάν. Κουφιανάκης)

06. Δικαστές και ένορκοι

(Χρ. Κολοκοτρώνης)

07. Ο ανθρωπάκος

(Γ. Χατζηνάσιος/Λ. Παπαδόπουλος)

08. Σ' αγαπώ

συμμ. Β. Ζώης (Κ. Χατζής/Σώτ. Τσώτου)

09. Με ποιο δικαίωμα

(Β. Βασιλειάδης/Πυθαγόρας)

10. Φύγε να ησυχάσω

(Ηλ. Σούκας/Λάκ. Τσώλης)

11. Οι αμαρτίες μου

(Ζακ Ιακωβίδης/Σέβη Τηλιακού)

12. ΠΟΤ-ΠΟΥΡΙ

1. Συννεφιές

(Γ. Μητσάκης)

2. Απόκληρος αυτής της κοινωνίας

(Στ. Καζαντζίδης/Κ. Βίρβος)

3. Το τελευταίο βράδυ μου

(Στ. Καζαντζίδης/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

Πηγή: Δισκοβόλος
Πληροφορίες

Τα τραγούδια τα έχω όπως είναι στον δίσκο, γιατί διαφέρουν από το οπισθόφυλλο και τις ετικέτες του δίσκου:

• Στο 08 λένε το τραγούδι «Σ' αγαπώ», των Μ.Τόκα/Σαρ. Αλιβιζάτου.

• Στο 11 λένε το τραγούδι «Ο αναμάρτητος», των Μίμ. Πλέσσα/Ηλ. Λυμπερόπουλου, από τον δίσκο τους «ΑΓΑΠΗΣΑ ΑΜΑΡΤΗΣΑ» του 1975.

• Πριν από το ποτ-πουρί λένε κάποιο τραγούδι «Έλα έλα», των Γιάν. Βασιλόπουλου/Ευ. Ατραΐδη, που δεν υπάρχει.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

12.3. Τώρα που φεύγω απ' τη ζωή

Συντελεστές κατά τον δίσκο

12.3. στχ δεν αναφέρεται
▸ Η διόρθωση ανακτήθηκε την 21/11/2023 13:57, από την «Ελληνική Δισκογραφία» Δραγουμάνου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου