Τρίτη 19 Απριλίου 2016

ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΓΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς
Κυκλοφορία:1984
Ετικέτα:Columbia 170046 (LP)
Εγγραφές

01. Θα φύγω και θα με ζητάς

συμμ. Σοφ. Κολλητήρη (Γ. Κόρος/Ευ. Σκουρτανιώτης)

02. Απόψε μαύρη συννεφιά

(Πάν. Γαβαλάς)

03. Στην καρδιά μου ανάβει φωτιά

συμμ. Ρία Κούρτη (Πάν. Γαβαλάς)

04. Όσα έκανα για σένα

συμμ. Ρία Κούρτη (Γιάν. Καραμπεσίνης)

05. Μακριά μου να φύγεις

(Πάν. Γαβαλάς/Κ. Βίρβος)

06. Σήμερα σ' έχω αγκαλιά

συμμ. Ρία Κούρτη (Μπ. Δαλιάνης/Άκ. Πάνου)

07. Πρέπει να φύγω

συμμ. Ρία Κούρτη (Πάν. Γαβαλάς/Ηλ. Ωρολογάς)

08. Το παιδί της Κοκκινιάς

(Γ. Μητσάκης)

09. Δε σ' άκουσα μαννούλα μου

(Β. Τσιτσάνης)

10. Είναι ευτυχής ο άνθρωπος

(Παν. Τούντας)

11. Κάθε βήμα μου και πόνος

συμμ. Βούλα Γκίκα (Γιάν. Παπαϊωάννου)

12. Ο καπετάνιος του σπιτιού

(Αργ. Βαμβακάρης/Ν. Δαλέζιος)

13. Είναι ώρα για αγκαλιά

συμμ. Ρία Κούρτη & Απ. Καλδάρας (Απ. Καλδάρας)

14. Ο μπαρμπα-Μάνθος

(Μπ. Μπακάλης)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Επανεκδόθηκε σε CD το 1996 (EMI 489637), χωρίς τα 10 και 14. Τόσο το LP όσο και το CD λένε επί λέξει "Τον Πάνο Γαβαλά συνοδεύει η Ρία Κούρτη", το οποίο βέβαια δεν ισχύει στις περισσότερες περιπτώσεις, όπως φαίνεται ανωτέρω.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

04. Όλα πήγανε χαμένα
10. Ο άνθρωπος που αγάπη δε γνωρίζει

Συντελεστές κατά τον δίσκο

01, 05, 07 δεν αναφέρονται οι στιχουργοί
▸ Οι διορθώσεις ανακτήθηκαν την 22/10/2023 9:28, από την «Ελληνική Δισκογραφία» του Δραγουμάνου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου