Δευτέρα 4 Απριλίου 2016

SING & DANCE

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Τρίο Μπελκάντο
Κυκλοφορία:1966
Ετικέτα:Grecophon GRS 307 Αμερικής (LP)
πληροφορίες επανέκδοσης 

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ

Επανέκδοση:1968
Ετικέτα:Fidelity 4005 PY (LP)
Εγγραφές

01. Συρτά

1. Ξεκινάει μια ψαροπούλα

(Δ. Γκόγκος)

2. Καλυβιώτισσα

(Στ. Περπινιάδης)

3. Ανάθεμά σε θάλασσα

(παραδοσιακό)

4. Ο καπετάνιος

(Ν. Γούναρης)

5. Καπετάν Αντρέα Ζέπο

(Γιάν. Παπαϊωάννου)

6. Ένα καράβι από τη Χιο

(παραδοσιακό)

02. Χασάπικα

1. Αχάριστη

(Β. Τσιτσάνης)

2. Μπρος στον Άγιο Σπυρίδωνα

(Ν. Γούναρης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

3. Θεσσαλονίκη μου

(Μαν. Χιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

4. Σβήσε το φως να κοιμηθούμε

(Γιάν. Παπαϊωάννου/Χαράλ. Βασιλειάδης)

5. Τι όμορφη που είσαι όταν κλαις

(Στ. Χρυσίνης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

6. Σουρωμένος θά 'ρθω πάλι

(Γιάν. Παπαϊωάννου/Ευ. Γρυπάρης)

03. Ζεϊμπέκικα

1. Όπου Γιώργος και μάλαμα

(Γ. Μητσάκης)

2. Φέρε μας κάπελα κρασί

(Κ. Καπλάνης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

3. Θέλω στα μπουζούκια

(Γ. Μητσάκης)

4. Συννεφιασμένη Κυριακή

(Β. Τσιτσάνης/Β. Τσιτσάνης & Αλέκ. Γκούβερης)

04. Καλαματιανά

1. Μέσα στο νερό της λίμνης

(Λυκ. Μαρκέας/Θάν. Σοφός)

2. Σκαλί σκαλί

(Ν. Γούναρης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

3. Ωραία Αιγιώτισσα

(παραδοσιακό)

4. Φρόσω μου

(Γ. Μητσάκης)

5. Η μάννα μου με δέρνει

(Β. Τσιτσάνης/Ν. Ρούτσος)

05. Τσάμικα

1. Ιτιά

(παραδοσιακό)

2. Πουλιά μου διαβατάρικα

(παραδοσιακό)

3. Ποιος είδε την αγάπη μου

(Παν. Κοκοντίνης/Κλειώ Ανδριακοπούλου)

4. Ένας αϊτός καθότανε

(παραδοσιακό)

06. Χασαποσέρβικα

1. Πάμε τσάρκα

(Β. Τσιτσάνης)

2. Βαλεντίνα

(Γ. Μητσάκης)

3. Τράβα τράβα τράβα

(Απ. Χατζηχρήστος)

4. Φέρτε μου να πιω

(Β. Τσιτσάνης)

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Το 1991 επανεκδόθηκε σε CD («ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ 1», Fidelity 510751), όπου τα τραγούδια είναι "κομμένα" το καθένα σε ξεχωριστή εγγραφή και είναι με διαφορετική σειρά.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

01.3. Θάλασσα απ' όλα τα νερά / Θάλασσα μπαμπέσα
02.3. Θεσσαλονίκη μου μεγάλη φτωχομάννα
02.6. Φαληριώτισσα
03.2. Είμαι απόψε στα μεράκια
03.3. Θέλω στα μπουζούκια απόψε να με πας
04.2. Σκαλί καλέ μου σκαλί
04.4. Τι έχεις Φρόσω μ' κι όλο κλαις
06.1. Μπαξέ τσιφλίκι
06.3. Καροτσέρη τράβα
06.4. Για τα μάτια π' αγαπώ / Ξημερώνει και βραδιάζει

Συντελεστές κατά τον δίσκο

01.3. σνθ/στχ Παν. Τούντας
02.6. στχ δεν αναφέρεται
03.4. στχ Β. Τσιτσάνης
04.3. σνθ/στχ Δ. Περδικόπουλος
04.5. σνθ δεν αναφέρεται
05.1. σνθ/στχ Παν. Λαλέζας
05.2. Γ. Παπασιδέρης/Δ. Σέμσης
▸ Οι διορθώσεις ανακτήθηκαν την 21/6/2023 14:54, από την «Ελληνική Δισκογραφία» Δραγουμάνου, σε συνδυασμό με το rebetiko.sealabs.net και στοιχεία από την ΑΕΠΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου