Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

Η ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ 1: ΠΑΝΟΣ ΓΑΒΑΛΑΣ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς
Κυκλοφορία:1984
Ετικέτα:Margophone MARGO 8297 (LP)
Εγγραφές

01. Είμαστε παιδιά της πιάτσας

(Γ. Μανισαλής)

02. Αν κερδίσω το προπό

συμμ. Σπ. Ζαγοραίος (Γ. Ροβερτάκης)

03. Ο άντρας της ημέρας

συμμ. Τόλης Χάρμας (Τόλ. Χάρμας)

04. Τέτοια φωτιά δε σβήνει

(Πάν. Γαβαλάς)

05. Μην αργείς κι αργοπεθαίνω

(Στ. Χρυσίνης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

06. Μάννα μου μάννα μου

συμμ. Βούλα Γκίκα (Πάν. Γαβαλάς)

07. Το άδικο

συμμ. Μαίρη Λίντα (Κ. Καπλάνης/Ανάρ. Αντιβάχης)

08. Δώσ' μου ένα φιλί μαγικό

συμμ. Βούλα Γκίκα (Β. Αλκαλάης)

09. Σαν θα πεθάνω

συμμ. Ανδρ. Μπαλαγούρας (Πάν. Γαβαλάς)

10. Μες στα μπουντρούμια

συμμ. Μαίρη Τζάνετ (Μπ. Μπακάλης)

11. Πάλι με χαράματα

(Πάν. Γαβαλάς)

12. Ας ξημερώσει η βραδιά

συμμ. Βούλα Γκίκα (Β. Αλκαλάης)

13. Της μοίρας μου απόκληρος

(Πάν. Γαβαλάς/Κ. Βίρβος)

14. Εγώ θα τα πληρώσω

συμμ. Μαίρη Λίντα (Μαν. Χιώτης)

Πηγή: Δισκοβόλος
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

02. Το προπό / Σαν κερδίσω το προπό
06. Μάννα μου μάννα μάννα μου
10. Ένας λεβέντης ξαγρυπνά

Συντελεστές κατά τον δίσκο

06, 08, 09, 10, 12. οι συμμετοχές δεν αναφέρονται
07, 13. στχ δεν αναφέρονται
▸ Οι διορθώσεις ανακτήθηκαν την 1/4/2024 18:13, από την «Εκ περάτων δισκογραφία γραμμοφώνου» Μανιάτη, σε συνδυασμό με την «Ελληνική Δισκογραφία» Δραγουμάνου και άλλες πηγές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου