Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Καράβι καραβάκι μου

(Καράβι περήφανο)

Σύνθεση:Ανδρέας Χατζηαποστόλου
Στίχοι:Γιάννης Πολίτης
Ερμηνεία:Ρένα Αρβανίτη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1973

Στίχοι

Καλώς ήρθες καράβι, περήφανο,
στου νησιού το μικρό μας λιμάνι.
Η αγάπη απ' τα ξένα που έφερες
την καρδιά μας ξανά θα ζεστάνει.

Καράβι, καραβάκι μου
πάρε μαζί κι εμένα
για νά βρω την αγάπη μου,
που 'ναι μακριά στα ξένα.
Καράβι, καραβάκι μου,
στερνή παρηγοριά μου,
μπορεί εδώ να βρίσκομαι
μ' αλλού είναι η καρδιά μου.

Καλώς ήρθες καράβι, περήφανο,
ρίξε άγκυρα και ξεκουράσου.
Κι όταν φύγεις ξανά γι' άλλες θάλασσες
ο Θεός να 'ναι πάντα κοντά σου.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Η επανεκτέλεση της Αδαμοπούλου κυκλοφόρησε αργότερα και σε ορισμένες συλλογές με τίτλο «Καράβι περήφανο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου