Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017

ΦΕΞΕ ΧΛΩΜΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΜΟΥ

Σύνθεση:Ανδρέας Χατζηαποστόλου
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Ρένα Αδαμοπούλου, Παντελής Τιτάκης
Κυκλοφορία:1976
Ετικέτα:Panivar PA 5124 (LP)
Εγγραφές

01. Καράβι καραβάκι μου

Ρένα Αδαμοπούλου (στχ Γιάν. Πολίτης)

02. Εγώ την χώρισα

Παντ. Τιτάκης (στχ Πυθαγόρας)

03. Νομίζουμε πως πέρασε η αγάπη μας

Ρένα Αδαμοπούλου (στχ Πυθαγόρας)

04. Είναι το γραφτό μας

Παντ. Τιτάκης (στχ Ανδρ. Καρυώτης)

05. Πού ήσουν

Ρένα Αδαμοπούλου (στχ Τάκ. Σωτήρχος)

06. Ψεύτικα παιχνίδια

Παντ. Τιτάκης (στχ Γιάν. Πολίτης)

07. Άραγε θά 'ρθει θα φανεί

Ρένα Αδαμοπούλου (στχ Δ. Γαρύφαλλος)

08. Είμαι τύπος σταθερός

Παντ. Τιτάκης (στχ Γιάν. Πολίτης)

09. Φέξε χλωμό φεγγάρι μου

Ρένα Αδαμοπούλου (στχ Πυθαγόρας)

10. Τι είν' αυτό που μας χωρίζει

Παντ. Τιτάκης (στχ Τάκ. Σωτήρχος)

11. Ένα καυτό παράπονο

Ρένα Αδαμοπούλου (στχ Γιάν. Πολίτης)

12. Κλάψε καμπάνα

Παντ. Τιτάκης (στχ Κ. Βίρβος)

13. Όσες μέρες έχει ο χρόνος

Ρένα Αδαμοπούλου (στχ Πυθαγόρας)

14. Ούτε ένα ούτε δύο

Παντ. Τιτάκης (στχ Ανδρ. Καρυώτης)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου