Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

Μάννα μου δε σε άκουσα

Σύνθεση:Γιώργος Κατσαρός
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Γιώργος Νταλάρας
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1971

Στίχοι

Κάτω στο ρέμα κάτω στον ποταμό
βγαίνει τις νύχτες μια μάγισσα.
Ήμουν αγόρι θλιμμένο και χλωμό
κάτω στο ρέμα κάτω στον ποταμό,
ήμουν καράβι και ναυάγησα.

Μάννα μου την αγάπησα,
μάννα μου δε σε άκουσα.
Μάννα μου μαυροφόρα με,
μάννα μου και συγχώρα με.

Κάτω στο ρέμα κάτω στη ρεματιά
σαν το λαφάκι με λάβωσε.
Τρέχει το αίμα μου μαύρο απ' την καρδιά
κάτω στο ρέμα κάτω στη ρεματιά
ήταν αγάπη και με σκλάβωσε.

Πληροφορίες

Μαζί με το «Τα βάσανα δεν λέγονται» στην άλλη πλευρά του δίσκου, είναι η μοναδική συνεργασία του Κατσαρού με τον Νταλάρα στη δισκογραφία.

Συμπεριλαμβάνεται επίσης στον δίσκο «Ο ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Ο ΛΟΧΙΑΣ» με επιτυχίες των Κατσαρού - Πυθαγόρα, που κυκλοφόρησε την ίδια χρονιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου