Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

Τα βάσανα δεν λέγονται

Σύνθεση:Γιώργος Κατσαρός
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Γιώργος Νταλάρας
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1971

Στίχοι

Κοντά στο τζάκι τ' αναμμένο
μας βρήκε απόψε η βραδιά,
εσύ τρυγόνι πληγωμένο
κι εγώ πουλί μες στο βοριά.

Και όπως καίγονται τα ξύλα
τα περασμένα καίγονται.
Φίλα τα δάκρυά μου φίλα,
μίλα γι' αγάπη μόνο μίλα,
τα βάσανα δε λέγονται.

Στην αγκαλιά μου μέσα μείνε
όσο θα καίει η φωτιά
και την αυγή αστέρι γίνε
κι εγώ καπνός και συννεφιά.

Πληροφορίες

Μαζί με το «Μάννα μου δε σε άκουσα» στην άλλη πλευρά του δίσκου, είναι η μοναδική συνεργασία του Κατσαρού με τον Νταλάρα στη δισκογραφία.

Συμπεριλαμβάνεται επίσης στον δίσκο «Ο ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Ο ΛΟΧΙΑΣ» με επιτυχίες των Κατσαρού - Πυθαγόρα, που κυκλοφόρησε την ίδια χρονιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου