Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

Καρδιοχτύπια και καημοί

Σύνθεση:Στράτος Βαλλιάνος
Στίχοι:Σπύρος Κεφαλόπουλος
Ερμηνεία:Στράτος Κύπριος
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1962

Στίχοι

Καρδιοχτύπια και καημοί
μου πληγώνουν το κορμί.

Είσαι μίλια μακριά
κι έχω πόνο στην καρδιά
είσαι μίλια μακριά
αχ! κι έχω πόνο στην καρδιά.

Με λαχτάρα καρτερώ
πάλι να σε ξαναδώ.

Και τις ώρες μου περνώ
μες στο κλάμα το πικρό.
Και τις ώρες μου περνώ
αχ! μες στο κλάμα το πικρό.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Η επανεκτέλεση του 1989 έχει αλλαγές και προσθήκες:

Καρδιοχτύπια και καημοί
μου πληγώνουν το κορμί.

Είσαι μίλια μακριά
κι έχω πόνο στην καρδιά
βρε είσαι μίλια μακριά
αχ! κι έχω πόνο στην καρδιά.

Η ζωή μου τώρα πια
είναι μαύρη και βαριά.

Και τις νύχτες μου περνώ
μες στο κλάμα το πικρό.
Και τις ώρες μου περνώ
αχ! μες στο κλάμα το πικρό.

Με λαχτάρα καρτερώ
πάλι να σε ξαναδώ.

Πότε νά 'ρθεις λαχταρώ
και θα πάψω να πονώ.
Πότε νά 'ρθεις λαχταρώ
αχ! και θα πάψω να πονώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου