Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

Τα λιμάνια

(Το πλοίο θα σαλπάρει)

Σύνθεση:Βασίλης Τσιτσάνης
Στίχοι:Βασίλης Τσιτσάνης
Ερμηνεία:Πόλυ Πάνου
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1962

Στίχοι

Το πλοίο θα σαλπάρει για λιμάνια ξένα
για λιμάνια ξένα,
μαζί του θα σε πάρει, αγάπη μου, και σένα
μακριά από μένα.

Την καρδιά μου ο πόνος την πληγώνει
και στο κλάμα βραδιάζει και νυχτώνει.

Φεύγεις, αγάπη μου, φεύγεις, χαρά μου,
πάρ' τις ελπίδες μου, τα όνειρά μου,
γρήγορα νά 'ρθεις πάλι κοντά μου.
Το πλοίο θα σαλπάρει για λιμάνια ξένα
για λιμάνια ξένα.

Το πλοίο θα σαλπάρει για λιμάνια ξένα
για λιμάνια ξένα,
μαζί του θα σε πάρει, αγάπη μου, και σένα
μακριά από μένα.

Κάθε ώρα για μένα θα 'ναι χρόνος,
θα με τρώει της ξενιτειάς ο πόνος.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Τραγούδι από την ταινία του 1960 «Λύτρωσέ με αγάπη μου», των Κ. Δρίτσα και Π. Γιαννόπουλου. Το 1962 που κυκλοφόρησε σε δίσκο ακούστηκε και στην ταινία «Μάννα κάνε κουράγιο», των Δ. Μελέτη και Π. Κωνσταντίνου.

Το '71, αν υπολογίζω σωστά, που η πρώτη εκτέλεση της Πόλυς Πάνου μπήκε μάλλον στη συλλογή της «ΣΗΜΕΡΟΝ», η διάρκεια του τραγουδιού έγινε 25 περίπου δευτερόλεπτα μικρότερη. Δεν πρόκειται για διαφορετική ηχογράφηση. Απλά έκοψαν αυτά τα 25 δευτερόλεπτα από την αρχή της εισαγωγής. Και αυτό το αντίγραφο εμφανίζεται σε πολλές κατοπινές συλλογές.

Σε ορισμένες επανεκτελέσεις το τραγούδι έχει τίτλο «Το πλοίο θα σαλπάρει».

Ο Τόλης Βοσκόπουλος στην τελευταία στροφή λέει "θα με δέρνει της ξενιτειάς ο πόνος".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου