Σάββατο 5 Μαρτίου 2016

ΤΑ ΓΛΕΝΤΑΚΙΑ 2

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Δούκισσα, Φίλιππος Νικολάου
Κυκλοφορία:1992
Ετικέτα:Polystar 512303 (LP)
Εγγραφές

01. Θάλασσα απ' όλα τα νερά

(παραδοσιακό)

02. Καΐκι μου Αϊ-Νικόλα

(Β. Τσιτσάνης)

03. Νησιώτισσα

(Ιω. Γεωργακοπούλου)

04. Τα σκαλοπάτια

(Γ. Μητσάκης)

05. Άμα θες να κλάψεις κλάψε

(Απ. Καλδάρας/Γ. Σαμολαδάς)

06. Σ' τ' ορκίζομαι στο κύμα

(Στ. Χρυσίνης)

07. Δε θέλω τη συμπόνια κανενός

(Άκ. Πάνου/Στρ. Ατταλίδης)

08. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα

(Στ. Ζαφειρίου/Πάν. Γαβαλάς)

09. Παντρεμένοι κι οι δυο

(Μάκ. Χριστοδουλόπουλος)

10. Μια μελαχρινή

(παραδοσιακό)

11. Να 'χα εκατό καρδιές

(Ν. Δαλέζιος)

12. Τώρα κλαις

(Απ. Καλδάρας)

13. Σάλα σάλα

(παραδοσιακό)

14. Μαρία με τα κίτρινα

συμμ. Δ. Κοντολάζος (παραδοσιακό)

15. Παλαμάκια

(Γ. Μητσάκης)

16. Μέσα σε μια νύχτα

(Γ. Μανισαλής/Κ. Βίρβος)

17. Έχεις κορμί αράπικο

(Στ. Καζαντζίδης)

18. Ήθελα να 'μουνα πασάς

(Στ. Χρυσίνης)

19. Μποέμισσα

(Β. Τσιτσάνης)

20. Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα

(Χρ. Κολοκοτρώνης/Μέλ. Κολοκοτρώνη)

21. Δε με πονάς δε μ' αγαπάς

(Αν. Κουλούρης/Πάν. Γαβαλάς)

22. Τα λιμάνια

(Β. Τσιτσάνης)

23. Ένα τραγούδι απ' τ' Αλγέρι

συμμ. Δ. Κοντολάζος (Απ. Καλδάρας)

24. Σήκω χόρεψε κουκλί μου

(Στ. Καζαντζίδης)

25. Θα πάω να βρω τον Μάουκα

(παραδοσιακό)

26. Μείνε αγάπη μου κοντά μου

(Β. Τσιτσάνης)

27. Όσο αξίζεις εσύ

(Απ. Καλδάρας)

28. Ποιος μωρό μου ποιος

(Γ. Κονιτόπουλος)

29. Το τσάμπασιν

(παραδοσιακό)

Δεύτερες φωνές: Βάσω Κυριαζή, Χριστόφορος

Πηγή: Linda - DJ Elias
Πληροφορίες

Ποτ πουρί με αποσπάσματα των τραγουδιών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου