Τετάρτη 6 Μαρτίου 2019

Άμα θες να κλάψεις κλάψε

(Άμα θες να φύγεις φύγε)

Σύνθεση:Απόστολος Καλδάρας
Στίχοι:Γιώργος Σαμολαδάς
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς - Ρία Κούρτη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1962

Στίχοι

Κάθε μέρα με γκρινιάζεις
ότι σε παραμελώ
κι αφού σ' το 'χω αποδείξει
μόνο σένα αγαπώ.

Άμα θες να φύγεις φύγε,
άμα θες να κλάψεις κλάψε.
Να γκρινιάζεις μόνο πάψε
δεν μπορώ να τ' ανεχτώ.

Άμα θες να φύγεις φύγε
σ' το πα και σ' το ξαναλέω,
μη μου πεις μετά πως φταίω,
όταν μ' άλλη θα μπλεχτώ.

Χαίρουμαι που με λατρεύεις
χαίρουμαι που μ' αγαπάς
όμως με κουράζει η γκρίνια
όταν την παρατραβάς.

Άμα θες να φύγεις φύγε,
άμα θες να κλάψεις κλάψε.
Να γκρινιάζεις μόνο πάψε
δεν μπορώ να τ' ανεχτώ.

Άμα θες να φύγεις φύγε
σ' το πα και σ' το ξαναλέω,
μη μου πεις μετά πως φταίω,
όταν μ' άλλη θα μπλεχτώ.

Έρχομαι στην αγκαλιά σου
λίγο να ξεκουραστώ
και στις πιο όμορφες στιγμές μου
κάνεις και βαρυγκωμώ.

Άμα θες να φύγεις φύγε,
άμα θες να κλάψεις κλάψε.
Να γκρινιάζεις μόνο πάψε
δεν μπορώ να τ' ανεχτώ.

Άμα θες να φύγεις φύγε
σ' το πα και σ' το ξαναλέω,
μη μου πεις μετά πως φταίω,
όταν μ' άλλη θα μπλεχτώ.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Άλλοι λένε ότι πρώτα κυκλοφόρησε ο δίσκος του Περπινιάδη. Μάλλον και οι δύο ηχογραφήσεις έγιναν τον Δεκέμβριο του 1962 αλλά του Γαβαλά κυκλοφόρησε μέσα στον ίδιο μήνα, ενώ του Περπινιάδη, όπως δείχνουν οι κατάλογοι του Μανιάτη, πρέπει να ήταν από τους πρώτους δίσκους που κυκλοφόρησε η Parlophone το 1963.

Στις επανεκτελέσεις, εκτός που ορισμένοι λένε πρώτα το τρίτο κουπλέ και μετά το δεύτερο, άλλες μικροδιαφορές που βρήκα:

• Στο πρώτο κουπλέ λένε "κάθε μέρα μου γκρινιάζεις" και παρακάτω "αφού σ' το 'χω αποδείξει / μόνο εσένα αγαπώ" ή "πως εσένα αγαπώ".

• Στο δεύτερο κουπλέ λένε "χαίρομαι που με λατρεύεις / χαίρομαι που μ' αγαπάς".

• Στο τρίτο κουπλέ λένε "και τις πιο όμορφες στιγμές μου".

• Στο ρεφρέν λένε "δεν μπορώ να σ' ανεχτώ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου