Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΠΑΝΟ ΓΑΒΑΛΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Γιώργος Γερολυμάτος
Κυκλοφορία:2007
Ετικέτα:General Music 5499 (CD)
Εγγραφές

01. Μου σπάσανε τον μπαγλαμά

(Απ. Καλδάρας/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

02. Είναι δυστυχισμένοι

(Γ. Κοινούσης/Γιάν. Γαβαλάς)

03. Μπορεί να έφυγες

(Β. Βασιλειάδης/Πάν. Γαβαλάς)

04. Όσο με μαλώνεις

(Β. Τσιτσάνης)

05. Πήρε φωτιά μια καρδιά

(Γιάν. Βασιλόπουλος & Ευ. Ατραΐδης/Γιάν. Γαβαλάς)

06. Πού να γυρνάς

(Αντ. Ρεπάνης/Ν. Γκούμας)

07. Ζηλεύω ζηλεύω

(Θ. Πολυκανδριώτης/Γιάν. Γαβαλάς)

08. Εγώ είμαι ένα παλιόπαιδο

(Πάν. Γαβαλάς/Αν. Κουλούρης)

09. Όνειρο δεμένο

(Σταύρ. Ξαρχάκος/Βαγγ. Γκούφας)

10. Σιγανοψιχάλισμα

(Πάν. Γαβαλάς/Χαράλ. Βασιλειάδης)

11. Στο σταυροδρόμι

(Χρ. Νικολόπουλος/Ευ. Ατραΐδης)

12. Κάθε λιμάνι και καημός

(Γ. Κατσαρός/Πυθαγόρας)

13. Φύγε κι άσε με

(Πάν. Γαβαλάς/Κ. Βίρβος)

14. Θα φύγω να σωθώ

(Β. Βασιλειάδης/Πάν. Γαβαλάς)

15. Πότε Βούδδας πότε Κούδας

(Π. Βαγιόπουλος/Μαν. Ρασούλης)

16. Άμα θες να κλάψεις κλάψε

(Απ. Καλδάρας/Γ. Σαμολαδάς)

17. Άσε με πια

(Κ. Σταματάκης/Πάν. Γαβαλάς)

18. Μείνε αγάπη μου κοντά μου

(Β. Τσιτσάνης)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

02. Δυστύχησα κι εγώ
13. Η χαριστική βολή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου