Τρίτη 12 Μαρτίου 2019

Δυστύχησα κι εγώ

(Είναι δυστυχισμένοι)

Σύνθεση:Γιώργος Κοινούσης
Στίχοι:Γιάννης Γαβαλάς
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς - Ρία Κούρτη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1967

Στίχοι

Είναι βαρύς ο χωρισμός
κι η μοναξιά μαράζι
κι απ' τον καημό παραμιλώ.
Ποιος να με καταλάβει
τι πόνο έχω μέσα
στα στήθια μου εγώ;

Είναι δυστυχισμένοι
όσοι είναι χωρισμένοι.
Δυστύχησα κι εγώ
μα ακόμα αγαπώ.

Γιατί βρε μοίρα μου σκληρή
να με καταδικάσεις;
Δεν είναι κρίμα κι άδικο,
δεν είναι κι αμαρτία,
να μην μπορώ σαν άνθρωπος
να χαίρομαι κι εγώ;

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Η επανεκτέλεση του Νταράλα λίγο μετά κυκλοφόρησε και σε δίσκο 45στρ.

Στους δίσκους της Σακελλαρίου και του Γερολυμάτου το τραγούδι είναι με τίτλο «Είναι δυστυχισμένοι», ενώ στου Κοινούση «Δυστύχησα»..

Η Σακελλαρίου στο πρώτο κουπλέ ξεκινάει "Είναι σκληρός ο χωρισμός" και παρακάτω λέει "Ποιος θα με καταλάβει". Επίσης στο ρεφρέν μετά το πρώτο κουπλέ λέει "όσοι είναι παντρεμένοι", αλλά στην επανάληψη του ρεφρέν μετά το δεύτερο κουπλέ λέει το σωστό "όσοι είναι χωρισμένοι".

Ο Κοινούσης λέει διαφορετικό δεύτερο κουπλέ:

Σαν αγαπάς αληθινά
η αγάπη δεν πεθαίνει.
Καμίνι θα 'ναι μέσα σου,
φωτιά, που πάντα μένει
και μια ζωή θα καίει
χωρίς σταματημό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου