Τρίτη 12 Μαρτίου 2019

Πιο καλά

Σύνθεση:Γιώργος Κοινούσης
Στίχοι:Γιώργος Κοινούσης
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς - Ρία Κούρτη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1967

Στίχοι

Πιο καλά, αγάπη μου, να ζούμε χώρια,
να ζούμε χώρια, πιο καλά, πιο καλά.
Σ' αγαπώ, τ' ομολογώ, μα, όμως πρέπει,
από κοντά σου να χαθώ, να χαθώ.
Να 'μαι δίπλα σου, δεν θέλω, μια σκιά
κι η ζωή μου στα χαμένα να κυλά.

Όσο κι αν πονώ κι αν σε αγαπώ,
πρέπει πια να βρω
της ζωής μου τον δρόμο κι εγώ.

Στην καρδιά σου δεν κατάφερα να μπω,
μα ευθύνη από σένα δεν ζητώ.

Όσο κι αν πονώ κι αν σε αγαπώ,
πρέπει πια να βρω
της ζωής μου τον δρόμο κι εγώ.

Πιο καλά, αγάπη μου, να ζούμε χώρια,
να ζούμε χώρια, πιο καλά, πιο καλά.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Ο δίσκος του Γαβαλά λέει τον δημιουργό (σύνθεση/στίχοι) ως "Κ. Κοινούση" που παραπέμπει στην Κορίνα Κοινούση, συνεργάτιδα του Κοινούση εκείνη την εποχή[1]. Αν δεν είναι λάθος της ετικέτας, μάλλον ο Κοινούσης της παραχώρησε τότε τα πνευματικά δικαιώματα, γιατί στη δική του επανεκτέλεση αναφέρεται μόνο το όνομά του.

____________________________

[1] Τάσος Κουτσοθανάσης, «Ο άγνωστος Στέλιος Καζαντζίδης» στο messolonghi-press

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου