Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

ΧΟΡΕΨΕ ΤΟ ΘΕΙΕ ΤΑΚΗ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Αθηναϊκή κομπανία
Κυκλοφορία:1984
Ετικέτα:Minos MSM 555 (LP)
Εγγραφές

01. Πήραν τα στήθια μου φωτιά

(Γιάν. Καραμπεσίνης)

02. Μέσα σε μια νύχτα

(Γ. Μανισαλής/Κ. Βίρβος)

03. Σκληρός χωρισμός

(Μπ. Μπακάλης/Κ. Βίρβος)

04. Δυστύχησα κι εγώ

(Γ. Κοινούσης/Γιάν. Γαβαλάς)

05. Αχ γιατί δε μ' αγαπάς

(Βαγγ. Περπινιάδης)

06. Να 'μουνα το σεντονάκι

(Μπ. Μπακάλης/Μ. Νιφόρου)

07. Φεύγεις και μ' αφήνεις μόνο

(Αν. Δημόγλου)

08. Ξημέρωσε καλή μου

(Ν. Καρανικόλας/Άκ. Πάνου)

09. Όσο κι αν πίνω κι αν μεθώ

(Ν. Μεϊμάρης/Πάν. Γαβαλάς)

10. Καλή τύχη

(Απ. Καλδάρας)

11. Πληγωμένοι κι οι δυο

(Μπ. Μπακάλης/Δ. Γκούτης)

12. Γλυκέ μου τύραννε

(Γ. Κυριαζής/Γιάν. Γαβαλάς)

13. Δεν ξέρεις την καρδιά μου

(Β. Τσιτσάνης)

14. Την αγάπη μου μου την κλέψανε

(Γιάν. Καραμπεσίνης)

Πηγή: Linda - DJ Elias
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου