Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2019

Δεν ξέρεις την καρδιά μου

Σύνθεση:Βασίλης Τσιτσάνης
Στίχοι:Βασίλης Τσιτσάνης
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς - Μπέμπα Φινέτη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1962

Στίχοι

Τόσα χρόνια ζεις κοντά μου
και δεν ξέρεις την καρδιά μου.

Μ' όλον τον κόσμο μάλωσα για σένα,
πέρασα νύχτες και βράδια πικραμένα,
μα συ πληγώνεις μια καρδιά χρυσή
και υποφέρεις άδικα κι εσύ.

Τόσα χρόνια ζεις κοντά μου
και δεν ξέρεις την καρδιά μου.

Μ' αγαπάς και με ζηλεύεις,
την καρδιά μου την παιδεύεις.

Εσύ αγάπα με και να μη φοβάσαι,
δική μου είσαι, δική μου πάντα θα 'σαι.
Έλα και δώσ' μου της αγάπης το φιλί,
για να χαρούμε λίγο τη ζωή.

Τόσα χρόνια ζεις κοντά μου
και δεν ξέρεις την καρδιά μου.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου