Τρίτη 5 Ιουνίου 2018

Πήραν τα στήθια μου φωτιά

Σύνθεση:Γιάννης Καραμπεσίνης
Στίχοι:Γιάννης Καραμπεσίνης
Ερμηνεία:Μιχάλης Μενιδιάτης - Μαίρη Μαράντη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1969

Στίχοι

Πήραν τα στήθια μου φωτιά,
πυρκαγιά,
δεν τη σώνει κανείς,
τη δική μου καρδιά.
Στάχτη θα γίνω, θα καώ,
θα χαθώ
και θα φταίει γι' αυτό
η καρδιά π' αγαπώ.

Αγωνίες πολλές,
υποψίες τρελές,
μια ζωή τυραννία.
Να σταθώ δεν μπορώ,
ούτε άκρη να βρω
απ' τον πόνο και την αγωνία.

Πήραν τα στήθια μου φωτιά,
πυρκαγιά,
δεν τη σώνει κανείς,
τη δική μου καρδιά.

Να το πιστέψω δεν μπορώ,
δεν μπορώ,
πως αυτή π' αγαπώ,
ζει με άλλο σκοπό.
Η ζήλεια ρίζωσε βαθιά
στην καρδιά
κι έχει γίνει καημός
και βαρύς σπαραγμός.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Την επόμενη χρονιά συμπεριλήφθηκε και στον προσωπικό δίσκο του Μενιδιάτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου