Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2017

20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΡΕΙΑΣ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Λαϊκή παλίρροια
Κυκλοφορία:Απρ 2009
Ετικέτα:Δίκτυο 0249 (CD)
Εγγραφές

01. Η ταχεία [ορχ]

02. Έρωτας

Σπ. Κουτσοβασίλης (Γ. Κόκκορης/Ά. Ανδρουλάκης)

03. Πάντα θλιμμένη χαραυγή

Ηλ. Καππάκος (Μιχ. Φραγκιαδάκης & Αντ. Φραγκιαδάκης/Γ. Σταυρακάκης & Κ. Βρέτζος)

04. Ξημέρωμα 1ης Ιανουαρίου 2000 μ.Χ.

Σπ. Κουτσοβασίλης (Χρ. Νικολόπουλος/Αλέξ. Αλεξάνδρου)

05. Η ταχεία

Ηλ. Καππάκος (Τάκ. Σούκας/Ν. Μπακογιάννης)

06. Αγόρι μου

Αθ. Κοκκόλη (Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

07. Πόλη τουρκεμένη

Αθ. Κοκκόλη (Αντ. Βαρδής/Σαρ. Αλιβιζάτος)

08. Του τσιγάρου σου η καύτρα

Ηλ. Καππάκος (Γ. Κόκκορης/Α. Σταυρόπουλος)

09. Μα είν' η σκέψη μου τρελή

Κ. Παπαγεωργίου (Αντ. Ρεπάνης/Μιχ. Τουτουντζής)

10. Πήρα απ' το χέρι σου νερό

Αθ. Κοκκόλη (Άκ. Πάνου)

11. Το θολωμένο μου μυαλό

Σπ. Κουτσοβασίλης (Άκ. Πάνου)

12. Ταξίμι "Ψυχής σκέψεις" [ορχ]

13. Ποτέ

Σπ. Κουτσοβασίλης (Γ. Κόκκορης/Ά. Ανδρουλάκης)

14. Γεννήθηκα σε μια στιγμή

Ηλ. Καππάκος (Λίν. Κόκοτος/Δ. Χριστοδούλου)

15. Δραπετσώνα

Σπ. Κουτσοβασίλης (Μίκ. Θεοδωράκης/Τάσ. Λειβαδίτης)

16. Ο τρελός

Κ. Παπαγεωργίου (Άκ. Πάνου)

17. Τα μάζεψα τα πράγματα

Ηλ. Καππάκος (Θ. Πολυκανδριώτης/Γιάν. Πάριος)

18. Τι έκανα για πάρτη μου

Αθ. Κοκκόλη (Θ. Πολυκανδριώτης/Φωτ. Δούρου)

19. Απόψε σ' έχω στην αγκαλιά μου

Σπ. Κουτσοβασίλης (Χρ. Νικολόπουλος/Πυθαγόρας)

20. Σε αγάπησα στ' αλήθεια

Κ. Παπαγεωργίου (Στ. Καζαντζίδης)

21. Μα τι λέω

Κ. Παπαγεωργίου (Αντ. Ρεπάνης/Χαρ. Πετράκη)

22. Πήραν τα στήθια μου φωτιά

Σπ. Κουτσοβασίλης (Γιάν. Καραμπεσίνης)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου