Πέμπτη 14 Μαρτίου 2019

Μέσα σε μια νύχτα

(Γιατί με πρόδωσες γιατί)

Σύνθεση:Γιώργος Μανισαλής
Στίχοι:Κώστας Βίρβος
Ερμηνεία:Πέτρος Αναγνωστάκης - Ρούλα Καλάκη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1962

Στίχοι

Σε μια νύχτα μού 'χεις κάνει
άσπρα τα μαλλιά, μαύρη την καρδιά.
Σε μια νύχτα μού 'χεις κάνει το φτωχό κορμί
σαν το δέντρο που το κάψαν χίλιοι κεραυνοί.
Γιατί με πρόδωσες, γιατί;

Να 'ταν η θάλασσα μελάνι
να 'ταν κι ο ουρανός χαρτί,
πάλι δεν χώραγε να γράψω
τι τράβηξα τη νύχτα αυτή.
Γιατί με πρόδωσες, γιατί;

Σε μια νύχτα μού 'χεις κάνει
άσπρα τα μαλλιά, μαύρη την καρδιά.
Σε μια νύχτα μού 'χεις κάνει το φτωχό κορμί
σαν το δέντρο που το κάψαν χίλιοι κεραυνοί.
Γιατί με πρόδωσες, γιατί;

Σου είχα δώσει να μου γιάνεις
την πονεμένη μου ψυχή,
μα εσύ απάνω στην πληγή μου
μου άνοιξες κι άλλη πληγή.
Γιατί με πρόδωσες, γιατί;

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Η Αθηναϊκή κομπανία στο τελευταίο κουπλέ λέει "την κουρασμένη μου ψυχή".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου