Δευτέρα 25 Μαρτίου 2019

Όνειρο δεμένο

Σύνθεση:Σταύρος Ξαρχάκος
Στίχοι:Βαγγέλης Γκούφας
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς - Ρία Κούρτη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1964

Στίχοι

Όνειρο δεμένο στο μουράγιο,
πόρτα μου κλεισμένη στο νοτιά.
Έκανα τον πόνο μου κουράγιο,
στην αγάπη μου έβαλα φωτιά.

Μαύρος, βαρύς ο ουρανός
απόψε που 'ρθες να με βρεις.
Είναι μεγάλος ο καημός
να τον αντέ- να τον αντέξεις δεν μπορείς.

Στην αγάπη μου έστησαν καρτέρι
κι από τ' άστρα κλέψανε το φως,
άστραψε στη νύχτα το μαχαίρι
κι ο καημός μου γίνηκε αδερφός.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Τραγούδι από την ταινία «Λόλα» του Ντίνου Δημόπουλου.

Σε νεότερη συλλογή με τραγούδια του Ξαρχάκου, το οπισθόφυλλο λέει ότι τον Πάνο Βασιλόπουλο δεν συνοδεύει η Κική Παντελάκη αλλά η Λίτσα Ζανέτ. Δεν νομίζω ότι είναι σωστό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου