Δευτέρα 25 Μαρτίου 2019

Αν μου λείψει ο έρωτάς σου

Σύνθεση:Βασίλης Βασιλειάδης
Στίχοι:Λούλα Παπαγιαννοπούλου
Ερμηνεία:Γιώργος Μαργαρίτης
Δίσκος:ΜΑ ΤΙ ΛΕΩ
Κυκλοφορία:1983

Στίχοι

Δε θ' αντέξω, αν μου λείψει ο έρωτάς σου
κι ας πικραίνομαι συνέχεια κοντά σου.
Προτιμώ να σε κρατώ με παρακάλια
πριν του χωρισμού με σβήσει η ορφάνια.

Δε θ' αντέξω, δε θ' αντέξω αν σε χάσω,
όσο ζω, ποτέ μου δεν θα ησυχάσω.
Δε θ' αντέξω, δε θ' αντέξω, δε θ' αντέξω,
να σε θέλω δυνατά και να μη σ' έχω.

Δε θ' αντέξω, αν μου λείψει ο έρωτάς σου
κι ας πικραίνομαι συνέχεια κοντά σου.

Δε θ' αντέξω, αν τα δώσεις τα φιλιά σου
κι άλλη αγάπη να 'χεις μες στην αγκαλιά σου.
Προτιμώ να σε κρατώ με παρακάλια
πριν του χωρισμού με σβήσει η ορφάνια.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου