Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2017

ΝΑ ΜΕ ΚΟΙΤΑΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Κυκλοφορία:Δεκ 2007
Ετικέτα:Alpha Records 2245 (CD)
Εγγραφές

01. Να με κοιτάς στα μάτια

(Γιάν. Χάλκος)

02. Κάνεις λάθη που πονάνε

(Γιάν. Χάλκος/Ρόζα Πολυτάρχου)

03. Κάθε φορά που αγαπάω

(Σαρ. Σαλέας/Β. Παπαδόπουλος)

04. Εγώ γεννήθηκα για σένα

(Μαν. Καραντίνης/Γ. Λελάκης)

05. Κακούργημα η μοναξιά

(Σαρ. Σαλέας/Β. Παπαδόπουλος)

06. Αγαπημένη μου συνήθεια

(Γιάν. Χάλκος)

07. Γεννήθηκα να δίνω

(Μίμ. Πλέσσας/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

08. Το πεπρωμένο μου

(Γιάν. Καραμπεσίνης)

09. Πάρτε με χελιδονάκια

(Απ. Καλδάρας/Πυθαγόρας)

10. Λυπάμαι

(Β. Βασιλειάδης/Κ. Βίρβος)

11. Παλιά μου αγάπη

(Γ. Ζαμπέτας)

12. Δεν έχει δρόμο να διαβώ

(Γ. Ζαμπέτας/Δ. Χριστοδούλου)

13. Εσύ μου χάραξες πορεία

(Απ. Καλδάρας)

14. Ένα σφάλμα έκανα

(Θόδ. Δερβενιώτης/Ν. Μουρκάκος)

15. Πολλά καράβια φεύγουνε

(Στ. Καζαντζίδης/Γ. Λαύκας)

16. Έφυγες και πού μ' αφήνεις

(Μαν. Χιώτης/Κ. Βίρβος)

17. Δε με πονάς

(Αν. Κουλούρης/Πάν. Γαβαλάς)

18. Οι γλάροι

(Ν. Μεϊμάρης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

19. Τα λιμάνια

(Β. Τσιτσάνης)

20. Ένα τραγούδι απ' τ' Αλγέρι

(Απ. Καλδάρας)

21. Κάθε λιμάνι και καημός

(Γ. Κατσαρός/Πυθαγόρας)

22. Το καλύτερο τραγούδι

(Σαρ. Σαλέας/Β. Παπαδόπουλος)

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου