Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

Αντιπαροχή

Σύνθεση:Στάθης Παχίδης
Στίχοι:Στάθης Παχίδης
Ερμηνεία:Άγαμοι θύται
Δίσκος:ΤΟ ΜΕΓΑ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Κυκλοφορία:1998

Στίχοι

– Την πυλωτή μου κλείνεις, πάρ' τον αραμπά σου.
– Η ώρα τρεις κι εσύ τινάζεις τα χαλιά σου;
– Φέρ' τα κοινόχρηστα να μη φωνάξω μπράβο.
– Ρε σεις, να κλείσω κανα μάτι θα προλάβω;
– Φίμωτρο βάλε στο μωρό να ησυχάσει.
– Αχ το πουλάκι μου είν' το πιο καλό στην πλάση.
– Κλείσ' τα σκυλάδικα το μπόγια θα καλέσω.
– Ρε μην κρατάς το ασανσέρ θα σε βαρέσω.

Ωιμέ και τρισαλί, ωιμέ και τρισαλί
ποια μαύρη μοίρα το 'φερε να ζήσουμε μαζί;
Ωιμέ και τρισαλί, ωιμέ και τρισαλί
ας όψεται η κακούργα η αντιπαροχή.

– Μηνά, μην πέφτουνε σκουπίδια απ' το μπαλκόνι.
– Με τα τακούνια του φλαμέγκο στο σαλόνι!
– Να φάω την κρέμα εγώ του μπόμπου μπας και σκάσει;
– Γιατί αργεί αφού την λεν Άμεση Δράση;
– Της τηλεόρασης γιαγιά κλείσε τον ήχο.
– Τι είπες πουλάκι μου; Όλο κλάνω κι όλο βήχω.
– Αχ τι σου κάνω μάννα μου, αχ τι σου κάνω.
– Να δεις εγώ αν δεν κοιμηθώ τι θα σε κάνω!

Ωιμέ και τρισαλί, ωιμέ και τρισαλί
ποια μαύρη μοίρα το 'φερε να ζήσουμε μαζί;
Ωιμέ και τρισαλί, ωιμέ και τρισαλί
ας όψεται η κακούργα η αντιπαροχή.

– Μήτσοοο!
– Αχ! αχ! αχ!
– Τι θα γίνει ρεεε!

Ωιμέ και τρισαλί, ωιμέ και τρισαλί
ποια μαύρη μοίρα το 'φερε να ζήσουμε μαζί;
Ωιμέ και τρισαλί, ωιμέ και τρισαλί
ας όψεται η κακούργα η αντιπαρο- (ωχ!) -χή.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου