Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

Κάτι να μεθάει

Σύνθεση:Στάθης Παχίδης - Άγαμοι θύται
Στίχοι:Στάθης Παχίδης
Ερμηνεία:Άγαμοι θύται
Δίσκος:ΤΟ ΜΕΓΑ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Κυκλοφορία:1998

Στίχοι

Βάλτε μου μια γουλιά κρασί
δεν έχει η νύχτα αντοχή
το κύμα φούσκωσε και σκάει
φέρτε μου κάτι να μεθάει.

Φέρτε καπνό, βαρύ καπνό
σε σύννεφο να τυλιχτώ.
Μονάχος είν' όποιος λυγάει
φέρτε μου κάτι να μεθάει.

Φέρτε μου κάτι να μεθάει
το κύμα φούσκωσε και σκάει.
Φέρτε μου κάτι να μεθάει
να το κρατώ, να με κρατάει.

Πείτε ρεφρέν νοσταλγικό
κι εγώ το ίσο θα κρατώ,
θα το κρατώ, θα με κρατάει
φέρτε μου κάτι να μεθάει.

Για νά 'ρθει η ζάλη να με βρει
κάποιου ο ώμος θα βρεθεί
να γείρω πάνω κι όπου πάει.
Φέρτε μου κάτι να μεθάει.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου