Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017

ΚΑΤΩ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΦΑΛΗΡΟ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Νίκος Βασάρας
Κυκλοφορία:1985
Ετικέτα:Solfez SPR 324 (LP)
Εγγραφές

01. Κάτω στο Παλιό Φάληρο

(Ν. Τριχόπουλος/Ν. Βασάρας)

02. Μ' ανάστησες καρδιά μου

(Μίμ. Πλέσσας/Λ. Παπαδόπουλος)

03. Κάπου νυχτώνει

(Σταύρ. Κουγιουμτζής)

04. Τι θέλεις να κάνω

(Γ. Χατζηνάσιος/Κ. Ρουβηνέτης)

05. Θα σε θυμάμαι

(Γιάν. Σπανός/Πυθαγόρας)

06. Έχεις λίγα χρόνια καλέ

(Γ. Χατζηνάσιος/Μιχ. Μπουρμπούλης)

07. Με συγχωρείς καρδούλα μου

συμμ. Βάσια Ζήλου (Χάρ. Λυμπερόπουλος/Διον. Τζεφρώνης)

08. Πάλι γύρισες

συμμ. Κατ. Αντωνίου (Στ. Ζαφειρίου/Πυθαγόρας)

09. Οι ώρες της καρδιάς μου

(Μαν. Μεθυμάκης/Ν. Βασάρας)

10. Συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ

(Γ. Χατζηνάσιος/Γ. Κανελλόπουλος)

11. Ποια νύχτα σ' έκλεψε

(Μίμ. Πλέσσας/Λ. Παπαδόπουλος)

12. Γιατί δεν έρχεσαι

(Στ. Ζαφειρίου/Πυθαγόρας)

13. Σ' αγάπησα για μια φορά

(Γ. Χατζηνάσιος/Σέβη Τηλιακού)

14. Έχω ένα καφενέ

(Μάν. Λοΐζος/Λ. Παπαδόπουλος)

15. Γεννήθηκα να δίνω

(Μίμ. Πλέσσας/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

16. Κάτι τέτοιες ώρες

συμμ. Βάσια Ζήλου (Γιάν. Πάριος)

17. Ούτε συζήτηση

(Γ. Κατσαρός/Πυθαγόρας)

18. Δεν το μπορείς

(Γιάν. Σπανός/Λ. Παπαδόπουλος)

19. Εγώ ξηλώθηκα εσύ μπαλώθηκες

(Γ. Χατζηνάσιος/Κ. Ρουβηνέτης)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Ακολουθώ την ημερομηνία κυκλοφορίας που αναφέρει η ετικέτα του δίσκου. Οι κατάλογοι του Δραγουμάνου λένε ότι κυκλοφόρησε το 1986.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου