Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018

Οι ώρες της καρδιάς μου

Σύνθεση:Μανώλης Μεθυμάκης
Στίχοι:Νίκος Βασάρας
Ερμηνεία:Νίκος Βασάρας
Δίσκος:ΚΑΤΩ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΦΑΛΗΡΟ
Κυκλοφορία:1985

Στίχοι

Πώς δεν το 'χα σκεφτεί
όταν ήρθες εσύ
ότι θα 'σουν για μένα η ζωή μου;
Τώρα όπου βρεθώ
τη μορφή σου ζητώ
κι όλο νιώθω πως είσαι μαζί μου.

Μα είναι κι άλλες στιγμές
που σ' ακούω να κλαις.
Στο τηλέφωνο εμπρός
σου μιλώ σαν τρελός
και τις ώρες μετρά η ψυχή μου.

Ώρα μια, σ' αγαπώ
ώρα δυο, σ' αγαπώ
στο ρολόι γυρνούνε οι δείχτες
και στις τρεις σ' αγαπώ
και στα κέντρα γυρνώ
μεθυσμένος για σένα τις νύχτες.

Στους γιατρούς τριγυρνώ
τι έχω πάθει ρωτώ
το μυαλό μου έχω χάσει μαζί σου.
Τ' όνομά μου ξεχνώ
κι όλο παραμιλώ
η ζωή μου έχει γίνει δική σου.

Μα είναι κι άλλες στιγμές
που σ' ακούω να κλαις.
Στο τηλέφωνο εμπρός
σου μιλώ σαν τρελός
και τη σκέψη μου κλέβει η μορφή σου.

Ώρα μια, σ' αγαπώ
ώρα δυο, σ' αγαπώ
στο ρολόι γυρνούνε οι δείχτες
και στις τρεις σ' αγαπώ
και στα κέντρα γυρνώ
μεθυσμένος για σένα τις νύχτες.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου